Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

kolektor ssacy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez bzyq18 Zobacz posta
    analyzer64 czyzby w Twojej okolicy za strojenie kompa brali 1000zł ;o;o;o? Bo graty na z6 to ok 1000zł, zalezy jak się szuka... Poza tym nie wiem co tam za bardzo chcesz stroic, mowisz ze nie bedzie jechało, jak składasz wszystko na oryginalnych gratach, serii która bedzię miała te same parametery i na d13 i na d15...Robiłem takie zabawy nie raz, tak samo jak znajomi i po wszystkim reset kompa "dla zasady", a autko zapitala jak wściekłe... Spalanie w normie, żadnego falowania obrotów, szarpań itp...Tak że jak dla mnie to całe mini-me to trochę pojęcia i jakieś 500-1000zł.... Jakby cos to mam na handel głowice od z6, po regeneracji, jak i komplet na mini-me b7...Pozdro
    bzyq18 strasznie bijesz pianę
    analyzer64 ma dużżżżżżżo racji w tym co pisze

    mini w b2 nie jest tanie (w d13 to juz duzo wiecj dochodzi-pompa chociazby i przewody)
    bo właśnie trzeba wiązkę pruc-i ktoś to musi zrobić(chyba ze sam umiesz)

    a graty na mini z b2 czy b7 na z6 (bo takie mini ma jakiś sens dopiero) wcale nie są tanie
    trzeba:
    - uszczelkę pod głowice (w tej kwestii tylko oryginał i seria D to 250zł około)
    - głowice (nie licze remontu) - co najmniej 350zł (pomijam zawór czy pokrywę-niech będzie okazja)
    - w b2 trzeba wiązkę, w b7 trzeba 2 kabelki -policzmy więc, że kasa=nic cudem !!!
    - planowanie(zabielenie głowicy-od 40-do 80zł)
    - do tego trzeba kable WN bo nie pasują - co najmniej 50zł za używki
    - i aparat za 250zł (okazja) bo ma inne czujniki (na b7 da sie ogarnąć podobno)
    - komp z wystrojeniem VTEC - jakieś meganiskie 400zł to min

    pomijam, że robiąc to trzeba by było :
    - czasem zmienić pierścienie(to już kwotę podwyższa o ok 400zł z robocizną)
    - często zmienić uszczelki głowicy (pomijam uszczelniacze za 300zł OEM) to i tak ok 100zł za zamienniki
    - oleje i inne płyny podczas wymian
    - ssak od z 6 założyć by trzeba (ok 150zł)
    - manual zaleca każdorazową zmianę szpilek przy zdjęciu głowicy - koszt bajoński- prawda jest taka ze szpilki śmiało 3 zdjęcia i dokręcania dadzą radę jak się nie będzie hardcorem jechać(wiec koszt pomijamy)
    i jeszcze kilka drobnostek (uszczelki pod kolektory-choć np. wydechowa da sie wykorzystać)
    sam koszt gratów jest większy niz 1tys zł
    a robocizna - różnie - wolałbym wpłacić raz a dobrze niż wracać - w konsekwencji zrobiłem to sam z kumplem...


    mini jest fajnie - na gratach z6 ma sens bo duży przyrost
    samo kupowanie gratów w cenach jakie podałem da sie ogarnąć na spokojnie jak ktoś nie ma ciśnienia


    ps. i auto zapitala "jak wsciekle" dopiero po strojeniu
    wiem, ze dal niektórych wczesniej tez(vs stan wyjsciowy) ale dopiero po strojeniu mam to sens
    'bo i lepiej
    i B E Z P I E C Z N I E J - patrząc chociażby na AFR

    EDIT:
    aha
    i dodam z w D series kolektor od D16Z6 jest chyba najlepszym kolektorem..
    Last edited by Gość; 11-12-2009, 00:10.

    Comment

    Working...
    X