Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

kolektor ssacy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • kolektor ssacy

    mam pytanie takie małe , możne mi ktoś wytłumaczyć jedna rzecz, a dokładnie chodzi o kolektor ssący bo znalazłem takie coś

    i mam pytanie co by on zmienił w moim małym d15b2? czy możne jest jakaś możliwość zamienić od d15b7? a moze jeszcze jakieś małe rozwiazenie macie czekam na odpowiedzi i wytłumaczenia

  • #2
    Kolego daruj sobie ten kolektor, za tę cenę zrobisz Mini-me na D15B7 i masz ponad 100kM, zajrzyj tu, pkt.2. https://www.civicforum.pl/showthread.php?t=13847
    Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

    Comment


    • #3
      Tak tylko jak już kolega będzie robił mini-me to lepiej niech dozbiera trochę $$$ na graty od D16Z6 i strojenie, żeby potem dwa razy się nie bawić, bo te około +10KM (w D15B2) to można zrobić samym dolotem i wydechem, choć wtedy będzie mniej zabawy niż przy mini-me na B7 ale za to wyjdzie drożej.


      Sam kolektor z aukcji bym odpuścił w przypadku D15B2.


      Moje zdanie jest takie: jeśli mini-me to na częściach D16Z6, drożej, ale przyrost mocy w stosunku do B7 będzie większy.
      Last edited by analyzer64; 25-11-2009, 20:43.

      Comment


      • #4
        Ale to już dużo większe koszty
        Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

        Comment


        • #5
          Jednorazowo to koszt jest duży, ale założę się że kolega nie poprzestanie na tych 100-102KM.

          Comment


          • #6
            nio raczej naczytalem sie troche o tym mini me na d16z6 i chciałbym na tym przystać i zaczac:P mam do wymiany rozrzad wiec dorzucic troche i zrobic mini me bo z tego co wiem i tak bym musial kupic od d16 wiec mysle ze bedzie dobrze, a tak pozatym to o jakiej sumie mozna mowic przy mni me?

            Comment


            • #7
              Mini-me na Z6 razem ze strojeniem tego wyjdzie według mnie około 2kpln jeżeli ma być dobrze - przynajmniej ja przygotowuję się na tą kwotę. Stroić i tak musisz bo bez tego auto nie będzie jechało dobrze.
              Last edited by analyzer64; 26-11-2009, 21:18.

              Comment


              • #8
                analyzer64 czyzby w Twojej okolicy za strojenie kompa brali 1000zł ;o;o;o? Bo graty na z6 to ok 1000zł, zalezy jak się szuka... Poza tym nie wiem co tam za bardzo chcesz stroic, mowisz ze nie bedzie jechało, jak składasz wszystko na oryginalnych gratach, serii która bedzię miała te same parametery i na d13 i na d15...Robiłem takie zabawy nie raz, tak samo jak znajomi i po wszystkim reset kompa "dla zasady", a autko zapitala jak wściekłe... Spalanie w normie, żadnego falowania obrotów, szarpań itp...Tak że jak dla mnie to całe mini-me to trochę pojęcia i jakieś 500-1000zł.... Jakby cos to mam na handel głowice od z6, po regeneracji, jak i komplet na mini-me b7...Pozdro

                Comment


                • #9
                  Wypadałoby wystroić auto bo moim zdaniem samochód po takim zabiegu nijak jeździ na mapach D16Z6, owszem jechać będzie jechało, może wcale nieźle, ale po strojeniu zawsze te kilka KM więcej można uzyskać. Strojenie u mnie, zależy u kogo, kosztuje od około 550zł wzwyż.

                  Comment


                  • #10
                    analyzer64 auto po tym zabiegu jezdzi TAK SAMO jak kazde seryjne EG5.. Bez wzgledu czy robimy to na bloku d13 czy d15 Uwierz na slowo bo przerabialem temat...Uwazam, że nie jeździ "nijak", bo praktycznie niczym nie różni się od ori d16 (wiadomo "cieńszy" wał i korby)... W praktyce naprawdę nie zauważysz różnicy a tą kasę można naprawdę lepiej zainwestować wdg mnie....Pozdro

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez bzyq18 Zobacz posta
                      analyzer64 Uwazam, że nie jeździ "nijak", bo praktycznie niczym nie różni się od ori d16 (wiadomo "cieńszy" wał i korby)...
                      Ciekawe rzeczy opowiadasz kolego. To skad sie bierze ta roznica w pojemnosci skoro niczym sie praktycznie nie roznia??

                      W sumie roznica skoku tloka miedzy d15 a d16 jest nieistotna, tak?

                      Strojenie nawet po zmianie kolektora daje kozysci - o ile robi to osoba kompetentna.

                      Polecam strone pgmfi.com - popatrz sobie na mapy silnika

                      Comment


                      • #12
                        kondzi kolejny raz odpowiadam, że kieruję się PRAKTYKĄ... Wiem o różnicy w skoku tłoka i stopniu sprężania... Ale jak dla mnie wydatek kilkuset zł, na coś co jest praktycznie nieodczuwalne, to strata kasy...jezdzilem i d13z6 i d16z6 i smialo moge uwazac ze na "d***hamowni" jedzie tak samo...Pozdro

                        Comment


                        • #13
                          dopne sie pod temat ja planowałem do mojego d13b2 załozyc pełny wtrysk od d15b7 czyli co do mojego d13b2 moge załozyc wtrysk od d16z6 oczywiscie z całym okablowaniem od d16 bo innej rady chyba nie ma a potem moge zakładac głowice od d16 do d13????

                          Comment


                          • #14
                            civicgut dokładnie...Bloki d-serii są "kompatybilne", czyli na praktycznie każdy możesz założyc głowicę od innego, są zamienne... Niemożliwe jest to za to np w d15z1, gdzie w wypadku założenia tej głowicy, nastąpi kolizja tłok-zawory, z racji za dużego skoku tłoka... Ogólnie poszukaj tematów o mini-me. Jesli sie myle niech mnie ktos poprawi...

                            Comment


                            • #15
                              narazie postaram sie kupic wiazki ssaka i aparat zapłonowy od d16z6 i wrzuce to narazie do mojego b13b2 ale czy to napewno bedzie jezdziło normalnie na ssaku od d16 nie bedzie dostawac zbyt duzo paliwa??jak by wszystko grało to potem pomysle o głowicy bedzie duzo lepiej smigac podobnie jak seryjna d16?tylko nie wiem gdzie ta wiazke kupic miałem juz nagrana wiazke od b7 ale koles sie rozmyslił.

                              Comment

                              Working...
                              X