Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

termostat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    kaczyy23, fakt na ssaniu zawsze spalanie jest wyższe-logiczne, ale przy sprawnym termostacie auto szybciej osiąga temp. roboczą, przez co na ssaniu pracuje krócej.

    Comment


    • #17
      a co do wskazówki od poziomu temperatury, masz jakis pomysł? jak jutro dojade ok 7.30 do pracy to zrobie jej zdjęcie zdjęcie tej wskazowki

      Comment


      • #18
        Jeżeli jest na połowie skali to jest ok.

        U mnie po około 1km po całonocnym postoju, odkręconym na full ogrzewaniu i temp. zewn. około 5-8'C, wskazówka podnosi się już po ok. 1km, w tym czasie z nawiewów zaczyna wydobywać się lekko ciepłe powietrze.

        Co do całego uk. chłodzenia to jestem pewny że jest sprawny.

        Comment


        • #19
          Zobaczę jutro rano jak u mnie i też po całonocnym postoju i po jakim dystansie sie podniesie, i zacznie grzać, na dziś to tyle i idę spać. Miłego wieczorku oraz dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam

          Comment


          • #20
            u mnie to tak się przedstawia tj. maksymalne wskazanie jakie osiąga wskaźnik temp.

            Comment


            • #21
              No to u mnie jest troszkę wyżej.

              Comment


              • #22
                to ja mam takie pytanie: jezdzac po miescie wskazowka temp jest w polowie skali, natomiast w trasie wskazowka ledwo sie wychyla ponad pierwsza kreske....w lecie bylo tak, ze jak stalem w korku to ze dwa razy wskazowka osiagala maks. Czy to jest wina termostatu?? jakiej firmy termostaty polecacie
                1.4 iS 90 KM 1998 r. 3d

                Comment


                • #23
                  Podpinam się u mnie od wczoraj zaczeła skakać temperatura jak jadę wolno to temperatura jest normalnie a po krótkiej jeździe na pełnej przepustnicy po dodaniu większej dawki powietrza temperatura spada... Nie spada gwałtownie i po powrocie do normalnej jazdy znów jest normalnie Może czujka mi padła? A gdzie ona właściwie jest?

                  Comment


                  • #24
                    Rozumiem xpiecia że jak jedziesz szybciej to temperatura spada, jeśli tak to termostat nie domyka w czasie gdy ciecz w chłodnicy jest bardziej przechładzana przez przepływające przez nią powietrze, termostat do wymiany.
                    Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

                    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

                    Comment


                    • #25
                      Zamieszczone przez Legion Zobacz posta
                      to ja mam takie pytanie: jezdzac po miescie wskazowka temp jest w polowie skali, natomiast w trasie wskazowka ledwo sie wychyla ponad pierwsza kreske....w lecie bylo tak, ze jak stalem w korku to ze dwa razy wskazowka osiagala maks. Czy to jest wina termostatu?? jakiej firmy termostaty polecacie
                      Zamieszczone przez xpiecia Zobacz posta
                      Podpinam się u mnie od wczoraj zaczeła skakać temperatura jak jadę wolno to temperatura jest normalnie a po krótkiej jeździe na pełnej przepustnicy po dodaniu większej dawki powietrza temperatura spada... Nie spada gwałtownie i po powrocie do normalnej jazdy znów jest normalnie Może czujka mi padła? A gdzie ona właściwie jest?
                      tomo1 ma rację, termostat już nie domaga, taki sam przypadek jak u mnie opisany tutaj https://www.civicforum.pl/showthread.php?t=13060, oczywiście po wymienia termostatu wszystko jest w jak najlepszym porządku

                      Comment


                      • #26
                        Oj nie dobrze dzięki Tomo.

                        Comment


                        • #27
                          Legion U Ciebie termostat tak samo do wymiany. Jadąc w korku powietrze nie "opływa" tak chłodnicy i nie schładza jej tak jak podczas jazdy, dlatego bardzo możliwe jest, że osiągasz normalną temperaturę.

                          Ja mam termostat TAMA (60zł razem uszczelką), dobre są też termostaty Vernet, Wahler.

                          Comment


                          • #28
                            dzieki ziomki za pomocna dlon
                            1.4 iS 90 KM 1998 r. 3d

                            Comment


                            • #29
                              siemanko a ja mam taki problem, że u mnie wskazówka temperatury silnika praktycznie wogóle sie nie podnosi, sporadycznie sie podniesie do 1/4 skali ale połowy jeszcze nigdy nie osiagnela. To tez wina termostatu? Dzieje sie tak niezaleznie od tego czy robie długa czy krótka trase.

                              pozdro

                              Comment


                              • #30
                                A ogrzewanie wnętrza działa? tzn. czy wnętrze szybko się nagrzewa?

                                Jeżeli jest kłopot z temperaturą silnika to przeważnie na "pierwszy ogień" idzie termostat.

                                Comment

                                Working...
                                X