Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

ranne klopoty

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • ranne klopoty

    Witam mam ten sam problem jak w tym temacie przynajmniej mi sie wydaje co mam zrobic wielki dzieki.

    Witam. Uporałem się z kłopotem odpalania z rana ale teraz pojawił mi się nowy kłopot. Po odpaleniu silnika pojawia się dziwna rzecz z obrotami. Mianowicie nie załącza się od razu ssanie. Obroty najpierw wskakują gdzieś na 1200 powoli wjeżdżają na 2200 i dopiero po kilku dłuższych chwilach na 1500. Czujnik temp. silnika zmieniłem. Podociskałem wszystkie możliwe miejsca gdzie mogło by dostać się lewe powietrze a problem jest nadal :(. Macie jakieś pomysły?


    P.S. Dzisiaj jak odpalalem auto to zupelnie inaczej chodzilo nierówno ssanie jakby sie nie moglo wlaczyc a obroty nierowne byly tak w granicach 1200 1400 moze to czujnik temperatury?
    Last edited by perla; 15-11-2009, 10:32.

  • #2
    dokładniej...
    Ubrania z motoryzacyjną pasją:

    Comment


    • #3
      no nie moglo wejsc na 1500 zaczelo mi szczelac z wydechu i tak jak pisalem jakby ssanie nie moglo sie wlaczyc a po chwili spadlo do 900 i wyjechalem troche jeszcze go dlawilo po paru metrach a pozniej normalnie. o co chodzi?

      Comment


      • #4
        U mnie była sytuacja taka że obroty potrafiły falować od ok1200 do 2000, po resecie kompa przeszło, ale nie wykluczone że masz padnięty czujnik temp.

        Comment


        • #5
          chyba czujnik temperatury a on uruchamia dodatkowa dawke paliwa na tak zwanym ssaniu

          Comment


          • #6
            chodzi o czujnik temperatury cieczy chodzącej tak komputer resetowalem i nic a gdzie jest ten czujnik temperatury lie moze kosztowac i dam rade go sam wymienic.

            P.S a jak pózniej odpowietrzyc uklad

            Comment


            • #7
              Tutaj znajdziesz odpowiedź na pytanie o czujnik i jak go wymienić i gdzie się znajduje.

              Koszt tego czujnika to groszowe sprawy. Myślę że w granicach 30 zł się zmieścisz

              Comment


              • #8
                czujnik w Twojej hondzi bedzie chyba w głowicy ,wykrecasz i wkrecasz nowy,tylko sprawdz jego kolor-kolor kostki abys kupił taki sam,układ raczej sie nie zapowietrzy ,na zimnym silniku wykreć miej nowy pod reka po wykreceniu przytkaj otwór i wkręc nowy

                Comment


                • #9
                  a to on moze byc przyczyna takiej pracy silnika bo na ciepłym silniku (na ciepłym jak teoretycznie wylaczy sie ssanie i pochodzi chwile to juz jest niby ok)ok.

                  P.S a to nie jest przypadkiem czujnik ktory zalacza wentylator bo mi wentylator chodzi ok na cieplym silniku.
                  Last edited by perla; 15-11-2009, 18:48.

                  Comment

                  Working...
                  X