Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Szarpie na zimnym silniku

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Szarpie na zimnym silniku

    Witam mam pytanie co może być przyczyna auto na zimnym silniku szarpie na pierwszym 2 i 3 biegu, dopiero jak jest cieplejszy silnik jest w tym momencie dobrze. Problemy są z rana jak jest chłodno po południu już np. jak ją odpalam jest normalnie proszę o pomoc ?

  • #2
    Nie wiem, co na to powiedzą ci, którzy mają dłuższy staż w Hondziarstwie, ale ja mam drugą Hankę i obie zachowywały się tak jak mówisz, ale na niskich obrotach - jak próbuje nią jechać jak taksówkarz to się dławi - trzeba jej trochę więcej gazu dać przy puszczaniu sprzęgła i jest charaszo. Dla mnie to normalny objaw na zimnym silniku i na ssaniu, ale może się mylę. Pozdrawiam

    Comment


    • #3
      kolego kabke wysokiego napiecia masz juz do wymiany i swiece rano jak jest wilgotno to juz przepuszczaja prad i dlatego szarpie
      d16z6 http://www.honda-civic.pl/showthread.php?t=14261

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez fredek29 Zobacz posta
        kolego kabke wysokiego napiecia masz juz do wymiany i swiece rano jak jest wilgotno to juz przepuszczaja prad i dlatego szarpie
        Kolego kable wysokiego napięcia chodzi Ci o kable zapłonowe od świec ?

        Comment


        • #5
          Tak, zajrzyj jeszcze do rozdzielacza, jeśli dawno tam nie zaglądałeś to może trzeba będzie wyczyścić jego styki z osadu.

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez Sebapl88 Zobacz posta
            Witam mam pytanie co może być przyczyna auto na zimnym silniku szarpie na pierwszym 2 i 3 biegu, dopiero jak jest cieplejszy silnik jest w tym momencie dobrze. Problemy są z rana jak jest chłodno po południu już np. jak ją odpalam jest normalnie proszę o pomoc ?
            Jak byś określił co to za silnik to też byłoby łatwiej odpowiedzieć w paru kwestiach.

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez Sebapl88 Zobacz posta
              Kolego kable wysokiego napięcia chodzi Ci o kable zapłonowe od świec ?
              Tak moja wina zaplonowe zle je opisalem ale chodzi o zaplonowe
              d16z6 http://www.honda-civic.pl/showthread.php?t=14261

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez Sebulerbin Zobacz posta
                Jak byś określił co to za silnik to też byłoby łatwiej odpowiedzieć w paru kwestiach.
                1.3 16 v 75koników:P d13b2

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez Sebapl88 Zobacz posta
                  1.3 16 v 75koników:P d13b2
                  Miałem ostatnio podobne problemy (ten sam silnik), aż w końcu w ogóle jak mi się zaczął dusić to musiałem go spychać ze skrzyżowania bo nie trzymał obrotów i gasł. Pojechałem na czyszczenie i regulację gaźnika i problem zniknął.

                  Comment


                  • #10
                    Zamieszczone przez Sebulerbin Zobacz posta
                    Miałem ostatnio podobne problemy (ten sam silnik), aż w końcu w ogóle jak mi się zaczął dusić to musiałem go spychać ze skrzyżowania bo nie trzymał obrotów i gasł. Pojechałem na czyszczenie i regulację gaźnika i problem zniknął.
                    tylko ona to robi na zimnym jak by się dławiła szarpała na 1, 2 i 3 biegu jak jest zimna pozniej jest oki

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez Sebapl88 Zobacz posta
                      tylko ona to robi na zimnym jak by się dławiła szarpała na 1, 2 i 3 biegu jak jest zimna pozniej jest oki
                      Też tak miałem na początku, przez co trochę zbagatelizowałem problem, Też dopóki się nie rozgrzał to szarpał. Później już zaczął szarpać na ciepłym silniku przy gwałtownym dodaniu gazu przez co juz musiałem go spychać ze skrzyzowania. Byłem u jednego mechanika, zrobił mi to w 2 godizny powiedizał, ze przeczyścił układ paliwowy (cokolwiek miał na myśłi bo to bardzo ogólne stwierdzenie), po czym po niecałym tygodniu problem powrócił, więc pojechałem do gaźnikowca, który zrobił i cieszę się z normalnej jazdy po dziś dzień Nie twierdzę ze masz ten sam problem, chociaż objawy są takie same, ale też interesujac isę tym probleme wyczytałem że tkaie objawy mogą mieć wiele przyczyn... Ja obstawiłem gaźnik i się udało (przy okazji wymieniłem świece), a też była kwestia ze może kable zapłonowe. Znajomy powiedział zeby najlepiej w nocy sprawdzić czy kable nie puszczają gdzieś lewej iskry.

                      Comment


                      • #12
                        Dokładnie popieram kolegę wyżej, typowy objaw gaźnika,pewnie najbardziej szarpie jak zaczyna wyłączać się ssanie! Ale przyczyn może być naprawdę dużo!!!

                        Comment

                        Working...
                        X