Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

D15B2 kopci na biało

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • D15B2 kopci na biało

    jak w temacie, jak dam Hance powyżej 4 tys to kopci na biało.

    Czym to może być spowodowane?
    Bierze olej?
    Paliwo się dokładnie nie spala?
    czy coś innego?

  • #2
    Jeżeli kopci na biało to płyn chłodniczy może dostawać się do komory spalania, sprawdź poziom płynu. Może to być wina UPG.

    Comment


    • #3
      Płyn chłodniczy na bieżąco sprawdzam i jakoś większych braków nie zauważam.
      UPG - co to ?

      Comment


      • #4
        UPG= usczelka pod głowicą!

        Comment


        • #5
          byłem w garażu i płynu w zbiorniczku wyrównawczym brakuje, tzn jest mniej niż jak sprawdzałem 300 km temu.

          Dodatkowo robiąc reset kompa itd to za samochodem w okolicy wydechu zobaczyłem plamę czegoś mokrego (ewidentnie z wydechu coś kapało)
          Czyli jest szansa, że przez Uszczelkę Pod Głowicą kopci na biało ?
          I dodatkowo bierze olej, czy to może być też wina tej uszczelki ?

          Comment


          • #6
            sprawdz cisnienie w cylindrach .. jezeli Ci kopci hm a bierze Ci olej?
            mi kopci tez na biało ale nie wiem co to bo nei miałem czasu zajrzec ! ale najprawdopodniej to uszczelniacze jezeli bierze Ci olej to pierscienie + uszczelka pod glowica

            Comment


            • #7
              Tak na marginesie wyróżniamy trzy rodzaje dymienia:

              dymienie białe- jest zazwyczaj efektem skraplania się pary wodnej w układzie wylotowym silnika z uwagi na dużą różnice temp spalin i otoczenia, zwłaszcza teraz. Zazwyczaj nie jest szkodliwe. Masz może zainstalowany gaz.. jak tak, to jest oki.

              dymienie niebieskie- spalanie oleju smarującego. W silnikach ZS może być to także spowodowane nieprawidłowym rozpyleniem paliwa np. nieprawidłowe ciśnienie rozpylania lub wypalona końcówka wtryskiwacza. Ogólnie nie wróży to niczego dobrego.

              Dymienie czarne- pokrótce związane jest z szybką reakcją wodoru z tlenem i powstawaniu sadzy w spalinach. (też nie wróży niczego dobrego)

              Comment


              • #8
                ostatnio kumpel zmienial rozrzad i przestwail o 2 zabki. tlok walna w zawory ssace i polamal dzwikienki od zaworow ssacych ( te co chadza na walku rozrzadu). silnik chodzil ok ale jak nacisnoles gaz to nic sie nie zmienialo z obrotami, jedynie walil bialym dymem z rury wydechowej. zdjolem pokrywe zaworow a tam dziwgienki odzaworow ssacych polamane!!! wymienilismy je, wszystko ustawione tak jak powinno i ok. hania pali, ma sile, spal ajak powinna, ni nie bierze, normalnie funkiel mowka

                Comment


                • #9
                  ...to kolega ma nauczkę na przyszłość, że trzeba ręcznie obrócić wał dla sprawdzenia, zanim się odpali

                  Comment

                  Working...
                  X