Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nierówne obroty po remonscie silnika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nierówne obroty po remonscie silnika

    Witam wszystkich. Mój problem dotyczy tego, że po remoncie silnika tj. wymiana pierścieni, uszczelniaczy, prowadnic zaworów i zplanowaniu glowicy mam nierówne obroty silnika. Zapłon był ustawiany tak jak należy i nie wiem co się dzieje. Jak rano odpalam to chwilka minie zanim się wkręci na obroty a później wogole pracuje taka jakoś nierówno, jak wciskam sprzęgło żeby wyrzucic na luz to obroty nieraz spadają tak jakby silnik miał zgasnąc i znowu rosną nieraz zdażało się tak że po wciśnięciu sprzęgła silnik zgasł. NA benzynie i na gazie jest tak samo. Dzięki wszystkim za radę.
    Last edited by Sebulerbin; 20-10-2009, 21:22. Powód: Regulamin forum pkt. 8

  • #2
    Zawory były regulowane, mechanik powiedział, że po 200 km trzeba je jeszcze raz wyregulowac. Szczelnośc była sprawdzana przez tego który ją planował. Po złożeniu wszystkiego nie było sprawdzane ciśnienie. Nie wiem ile głowica została splanowana.

    Comment


    • #3
      Przepustnica raczej to nie jest bo założyłem inną od D15Z6 bo w mojej starej uszkodzony był czujnik położenia pzepustnicy. Myślałem ,że to może od tego czujnika tak silnik nie równo pracuje ale po zmianie przepustnicy nic się nie zmieniło

      Comment


      • #4
        Jak jade to nie wszystko jest ok jak puszczam gaz to ja szarpie delikatnie. Jak silnik jest zimny to wogóle nie może wejśc sama na obroty, jak wciskam sprzęgło to silnik jakby chciał zgasnąc. Na benzynie mi nie gaśnie a na gazie potrafi po wciśnięciu sprzęgła podczas jazdy. Świece i przewody są nowe.
        Last edited by arek2174; 20-10-2009, 22:08.

        Comment


        • #5
          Proponuje sprawdzic ustawienie zapłonu jak narazie (95%)....a potem sprawdzic usczelke miedzy kolektorem ssącym...

          Comment

          Working...
          X