Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

od czego ta śruba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • od czego ta śruba

    Witam mam problem może ktoś wie od czego ta śruba i jak ją wyregulowac bo troche pomotalem z nia i zdaje mi sie ze mam problem z obrotami czasami a nigdzie nie moge znależc od czego ona jest. Jesli ktos cos wie byłbym wdzieczny za pomoc.

    P.S regulowalem ssanie wedlug manuala i teraz jak zapalam silnik to mam 2000 tys. obrotów i po jakies 10 sec spada do 1500 i pochodzi troche i pozniej na 900 to normalne.
    Last edited by perla; 20-10-2009, 21:09.

  • #2
    z tego co wiem to normalne ze obroty potem spadaja. Pytalem kiedys mojego instruktora jazdu=y który zna sie troche na autach i powiedzial ze na poczatku silnik ma wyzsze obroty poniewaz musi sie rozgrazc a potem normalnie spadaja jak juz silnik sie zagrzeje

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez silver30 Zobacz posta
      z tego co wiem to normalne ze obroty potem spadaja. Pytalem kiedys mojego instruktora jazdu=y który zna sie troche na autach i powiedzial ze na poczatku silnik ma wyzsze obroty poniewaz musi sie rozgrazc a potem normalnie spadaja jak juz silnik sie zagrzeje
      wow...dlatego obroty sa deko wyzsze poniewaz silnik chodzi na ssaniu!

      Comment


      • #4
        To jest sruba od obrotow ktorej nie powinno sie w ogole ruszac. kiedys madry mechanik mi ja poruszyl i mailem problem z ustawieniem odpowiednich obrotow, ale wkoncu sie udalo.

        Comment


        • #5
          ale jak mam ja ustawić na zimnym czy jak. Niech ktos pomoże jak ja spowrotem dobrze ustawić bo nikt nie chce mi powiedzieć na żadnym forum.
          Last edited by perla; 12-09-2009, 16:28.

          Comment


          • #6
            Musisz rozgrzac silnik az bedzie miec te 900obr. potem zmiejszasz ta srubka zeby miec 800-850obr. potem wlacz wszyskto sie da i zobacz czy za bardzo nie spadaja obroty.

            Comment


            • #7
              a jak beda to co i co mam zrobić wkrecic ja czy odkrecić? Bo tam jest jeszcze ta sruba z plastikowa koncowka do obrotow tam mam tez cos ustawic czy nie?

              Comment


              • #8
                Ja mialem 1.5 i byla tylko jedna srubka od obrotow. jak masz cos tam jeszcze to jak jej jeszcze nie ruszyles to nie ruszaj. a jak krecisz ta sruba co pokazales to obroty spadaja lub sie zwiekszaja? jak juz ustawisz te 850 to powiedz ile masz jak wszytko wlaczysz. normalne,ze obroty ci spadna ale zeby nie zbyt duzo, mysle ze jak bedzie 600 to bedzie ok, potem wylacz wszystko i zobacz czy powrocilo do 850.
                Last edited by Leon s; 12-09-2009, 17:45.

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez dax Zobacz posta
                  wow...dlatego obroty sa deko wyzsze poniewaz silnik chodzi na ssaniu!
                  Dax nie nabijaj sie jam jest tylko lalik a nie mechanik moze powiniene jako facet znac sie na autach ale dopiero sie ucze hehe

                  Comment

                  Working...
                  X