Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

brak mocy:(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • brak mocy:(

    Witam. Mam problem z moja hondzia. Samochod zrobil sie strasznie mulny i slaby. Ciezko wkreca sie na okroty normalnie katasrofa. Od czego to moze byc. POMOCY

  • #2
    jaki model silnika??

    Comment


    • #3
      musisz napisać coś więcej o aucie... silnik, przebieg.... bierze ci olej??? itd... może poprostu masz przestawiony zapłon... więcej informacji...???

      Comment


      • #4
        Strzelam w ciemno, bo z opisu nic nie mozna wywnioskowac, ze moze katalizator padl...
        Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...

        Comment


        • #5
          silnik d15b2 zagazowany ale na benzynie i na gazie tak samo sie zachowuje. Katalizator jest wyciety i mam zalozona strumienice.

          Comment


          • #6
            sprawdzałeś węzyki od podciśninia...??? moze któryś szczelił??? jeżeli nic nadzwyczajnego sie nie stało ta ja bym zaczął od ustawinia zapłonu...

            Comment


            • #7
              sprawdź wężyk podciśnienia, poprawcie jak się mylę ale chyba nr 14? sprawdz zapłon i czy na wszystkie gary pali
              HONDA CIVIC D13B2

              Comment


              • #8
                ja juz nie mam pojecia co jest z nia. Zebym zlapal 100km/h to musze jej ostro gniesc i slychac luczenie silnika . zamiast po dodaniu gazu przyspieszyc to zwolnia a jak ulme troche gazy to powoli sie rozpedza.

                Comment


                • #9
                  Filter paliwa,oleju, swiece i kable do wymainy
                  Rozrząd sprawdzic czy nie jest przestawiony

                  Comment


                  • #10
                    Dołanczam sie do tematu.U mnie nie jest tak zle z wkrecaniem na wysokie obroty (pomijajac fakt ze na klimie to trzeba ostro cisnac zeby sie rozpedzic).Ale często dzieje sie tak ze podczas kręcenie silnika obroty rosną,troszke przerwie, idzie dalej a przyśpieszenie nie jest adekwatne do ilości obrotów.ALE jak mowie dzieje sie tak żadko.Bardziej odczuwalne jest to w trasie.Mam wrażenie ze po przejechaniu 100 km znika pare koników pod maską. Będe wymieniał teraz olej + filtry i zapewne uszczelniacze zaworowe (wiadomo z jakiego powodu) być moze sie poprawi.
                    Mam podejrzenia ze, u mnie nie byly od nowości wymieniane kable zapłonowe.Być może cała przyczyna leży po stronie tych kabelków.

                    Comment

                    Working...
                    X