Przeszukałem forum ale u wszystkich objawy przechodzą po przelutowaniu przekaźnika w mojej japonce nie , a wiec tak : honda ciężko zapala , trzeba dużej przytrzymać kluczyk żeby zapaliła czasami trzeba zapalać na dwa razy . Po przekręceniu kluczyka na zapłon pojawia się kontrolka sprawdź silnik , pali się przez parę sekund po czym gaśnie .
Przekaźnik pompy już został przelutowany . W dolnym zakresie obroty troszkę skaczą oraz czasami gdy auto stoi odpalone czuć jakby chodziło na gazie chociaż nie jest zamontowany w aucie
Co dalej sprawdzać i wymieniać ??
Posiadam civica z 92 roku z silnikiem 1,5 lsi , czy jest to silnik D15B2 ??
Przekaźnik pompy już został przelutowany . W dolnym zakresie obroty troszkę skaczą oraz czasami gdy auto stoi odpalone czuć jakby chodziło na gazie chociaż nie jest zamontowany w aucie
Co dalej sprawdzać i wymieniać ??
Posiadam civica z 92 roku z silnikiem 1,5 lsi , czy jest to silnik D15B2 ??
Comment