Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zagadkowa Honda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zagadkowa Honda

    Witam
    Od wczoraj jestem posiadaczem czerwonej Hondy Civic 5 gen. Silniczek 1,5, w bdb stanie, blacharka także.MA też gaz więc będzie oszczędnie.
    Nie rozumiem tylko jednej rzeczy.
    Auto ma silnik d15b2 a w dowodzie rejestracyjnym ma wpisane moc: 84 kw (114 KM).
    Koleś który mi ją sprzedał także twierdzi, że auto ma 114 km.
    Czy to możliwe, żeby to auto miało faktycznie taką moc?
    Mam zamiar podjechać na hamownie i faktycznie to sprawdzić, ale jak myślicie to możliwe?
    W aucie nie ma ani stożka, ani kolektora 4-2-1.
    Jeśli się orientujecie co może być grane to prośba o odpowiedź.
    Pozdrawiam

  • #2
    pewnie wymienil silnik bo to nie mozliwe

    Comment


    • #3
      hmm ale w V gen. nie bylo silnikow o takiej mocy jesli dobrze pamietam

      Silniki montowane w V generacji:

      * D13B2, SOHC, 16V, 1343 cm, 75 KM
      * D15B, SOHC VTEC, 16V, 1493 cm, 130 KM
      * D15B2, SOHC, 16V, 1493 cm, 90 KM
      * D15B3, SOHC, 16V, 1493 cm, 94 KM
      * D15B7, SOHC, 16V, 1493 cm, 102 KM
      * D15B8, SOHC, 8V, 1493 cm, 70 KM
      * D15Z1, SOHC VTEC-E, 16V, 1493 cm, 89 KM
      * D16A8E, DOHC, 16V, 1590 cm, 124 KM
      * D16A9, DOHC, 16V, 1590 cm, 130 KM
      * D16Z6, SOHC VTEC, 16V, 1590 cm, 125 KM
      * D16Z9, SOHC VTEC, 16V, 1590 cm, 125 KM
      * B16A2, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 160 KM
      * B16A, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 170 KM

      Comment


      • #4
        pewnie motor z 6 geni wstawiony wtedy co jeszcze wymagaly przepisy numerów w dowod rej...swap

        Comment


        • #5
          to ktos niezlego moda zrobil

          wszystkie sliniki 114km maja OBD2 heh

          Comment


          • #6
            czyli wychodzi że masz d15z6,chyba że cie koles wkreca wrzuc zdjecie silnika

            Comment


            • #7
              Witam
              Dziekuje za liczne odpowiedzi.
              Wczoraj zaczerpnąłem informacji i to jest silnik d15b2, ale moglo byc cos w nim majstrowane, ale raczej 114 km nie ma, jeszcze podjade na hamownie i wtedy napisze ile ma mocy faktycznie.
              Pozdrawiam

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez kondzi_ECC Zobacz posta
                hmm ale w V gen. nie bylo silnikow o takiej mocy jesli dobrze pamietam

                Silniki montowane w V generacji:

                * D13B2, SOHC, 16V, 1343 cm, 75 KM
                * D15B, SOHC VTEC, 16V, 1493 cm, 130 KM
                * D15B2, SOHC, 16V, 1493 cm, 90 KM
                * D15B3, SOHC, 16V, 1493 cm, 94 KM
                * D15B7, SOHC, 16V, 1493 cm, 102 KM
                * D15B8, SOHC, 8V, 1493 cm, 70 KM
                * D15Z1, SOHC VTEC-E, 16V, 1493 cm, 89 KM
                * D16A8E, DOHC, 16V, 1590 cm, 124 KM
                * D16A9, DOHC, 16V, 1590 cm, 130 KM
                * D16Z6, SOHC VTEC, 16V, 1590 cm, 125 KM
                * D16Z9, SOHC VTEC, 16V, 1590 cm, 125 KM
                * B16A2, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 160 KM
                * B16A, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 170 KM
                w V gen był także montowany silniczek d15z6 czyli 114 konny

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez tomgn Zobacz posta
                  w V gen był także montowany silniczek d15z6 czyli 114 konny
                  a tu piszą co innego

                  D15Z6

                  * VTEC-E
                  * Found in:
                  o 1995-2000 Honda Civic 1.5 iLS (European Market)
                  + Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)
                  + Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (3.0 in × 3.3 in)
                  + Rod Length : 137 mm
                  + Compression : 9.6:1
                  + Power : 114 hp (85 kW) @ 6500 rpm
                  + Torque : 98 ft-lb (141 Nm) @ 5400 rpm
                  + VTEC Switchover : depending on load, max ~3500 rpm in 5th gear
                  + Valvetrain : SOHC VTEC (3-4 valves per cylinder, depending on rpm)
                  + Fuel Control : OBD2 PGM-FI MPFI

                  no chyba że jakies ostatnie sztuki Vgen sie załapały 1995

                  i wypada zaznaczyc ze to tez OBD2, czyli zmiana elektryki
                  Last edited by kondzi; 29-06-2009, 15:59.

                  Comment


                  • #10
                    Ziomek miał podobnie. Gosc sprzedal mu civica z d15b2, ktory mial 115 koni!!! Tym tuningiem byl blad na dowodzie rejestracyjnym. Pojedz na hamownie badz sprawdz sie na 1/4 z podobnym civic-em.

                    Comment

                    Working...
                    X