Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wysokie spalanie 15l na 100km (civic1.4 16v)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wysokie spalanie 15l na 100km (civic1.4 16v)

    Witam.
    Jestem posiadaczem Hondy Civic 1.4 (1345cm) 16v 93r model silnika d13b2.
    Po wymianie sondy labdy nadal maiłem wysokie spalane, puźniej zaprowadziłem ją do mechanika i mi zapłon ustawiał, niby było wszystko dobrze przez jakiś miesiąc czasu, ale po tym okresie znowu mam wysokie spalanie i w dodatku jak jest zimna to mi ciężko odpala.
    Pomocy co to może być ?
    Lub proszę o namiary na jakiegoś mechanika który się typowo zajmuje Hondami i ma zakład w okolicy Poznania.

  • #2
    To masz kolego 1.3, a nie 1.4. Na początek sprawdź świece. Jak świece będą ok to potem sondę lambdę i katalizator. Ewentualnie kable WN też.

    I napisz 15 l czego? Benzyny? LPG?
    Moja była: Honda CRX del Sol VTi B16A2

    Moja była: Honda Civic '92 EG8 1.5 (D15B7) automat (V gen) sedan 4D wer. USA



    TPGarage - MECHANIKA - DIAGNOSTYKA - KLIMATYZACJA - WULKANIZACJA - SPAWANIE TIG/MIG - SPAWANIE PLASTIKÓW - PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH

    PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH - WARSZAWA I OKOLICE

    OGLĘDZINY SAMOCHODÓW PRZEZ ZAKUPEM - WARSZAWA I WOJ. MAZOWIECKIE

    Comment


    • #3
      katalizatorom powyzej przebiegu 200 tys km mowimy stanowcze NIE !!!
      jaka sonde wstawiles ? moze padla jesli to tani zamiennik ...... sprawdz czy komputer wyrzuca bledy (jesli nie wiesz jak to zrobic uzyj opcji szukaj lub odezwij sie na prv).
      I co najwazniejsze Przedstaw sie w odpowiednim dziale - zgodnie z zatwierdaonym przez Ciebie regulaminem.....

      Comment


      • #4
        Pali mi 15litów benzyny.
        Sondę założyłem zamienną "oxygen sensor". byłem u mechanika i mi powiedział że sonda działa poprawnie, a dokładniej że mam zbyt ubogą mieszankę na niskich obrotach silnika i zbyt obfitą na wysokich obrotach.
        A jeśli chodzi o błędy to mam nadzieje że dobrze je zinterpretowałem. 10 razy mi się zapaliła czerwona dioda pod żad. Znalazlem że to powinien być ;
        10 - Czujnik temperatury powietrza dolotowego lub jego obwód.
        Zapomniałem dodać że paliwo dostaje mi się do silnika.
        Jeśli chodzi o katalizator to nie wiem czy jeszcze jest przy mojej Hondzie.

        Comment


        • #5
          zresetuj kompa i sprawdz czy nadal masz ten blad. Jak masz to sprawdz czy napiecie masz na czujniku i czy wogole masz czujnik - ewentualnie moze byc rozlaczony. Temeratura powietrza dolotowego wazna rzecz

          Comment


          • #6
            15 litrów benzyny? To kosmos! Musi być jeszcze coś uwalone...

            Comment


            • #7
              Komputer zrestartowałem troszkę prymitywnym sposobem odłączając akumulator, w każdym bądź razie pomogło i błąd został zlikwidowany .
              Teraz muszę pojeździć i sprawdzić czy spadło spalanie.
              Całkiem możliwe że to nie koniec, ale od czegoś trzeba zacząć ,w każdym bądź razie na pewno się odezwę czy spadło spalanie czy nie, tylko muszę trochę pojeździć.

              Witam ponownie
              Niestety ale nadal moja honda nadal pali dość dużo (13l benzyny). W tym wszystkim jest jeden plus trochę mniejsze spalanie, ale nadal mi się wydaje że troszeczkę za duże.
              Cóż to moze być??
              Czyżby remont kapitalny mnie czekał ??
              Last edited by pain; 20-11-2009, 20:02.

              Comment


              • #8
                Witam posiadam hondę civic VI "europejską" wersję 1.4 (90 KM) 96 rok tak samo jak wyżej u kolegi mam spalanie ok 15-16 litrów!! ostatnio zalałem 11 litrów i przejechałem 66 km na tym.... biegi staram się zmieniać do 2,5 tys obrotów. Do tego rok temu miałem regulowane zawory bo dziwnie klekotał jak diesel. Nie pomogło! Niedługo mam zamiar się wziąć za samochód, ale najpierw chciałbym się dowiedzieć jakie mogą być przyczyny takiego spalania. Czytałem na forum, że sonda lambda itd.
                Jeszcze jedną rzeczą jaka nie powinna być to nie pokazuje mi, że rezerwa już jest. Kontrolka się nie pali a przy wyłączonym silniku wskazówka od paliwa stoi jak przy zapalonym.

                Pozdrawiam
                Last edited by Gość; 05-04-2011, 12:31.

                Comment


                • #9
                  1.3 to gażnik może to tylko kwestia regulacji? a co do 1.4 to pisałe juz gdzies co trzeba robić

                  Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                  Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                  Comment


                  • #10
                    Dzięki poszukam

                    Comment


                    • #11
                      Tak jak sebastanlec pisze, znajdź dobrego gaźnikowca który wyreguluje Ci gaźnik, sprawdzisz przy okazji sondę lambda i emisje spalin.
                      Najlepiej szukać gaźnikowca z odpowiednim sprzętem diagnostycznym.
                      W Warszawie koszt regulacji od 50 zł

                      Comment


                      • #12
                        a co do sondy skoro to zamiennik to bardzo mozliwe ze padła, dziwne zeby na dole miał ubogo a na górze przelany był, cos nie reguluje, zobacz gaznik a bedziemy myslec dalej

                        Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                        Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                        Comment

                        Working...
                        X