Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Dymi na bialo i sie dusi na niskich obrotach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    slyszalem od kumpla ktory kiedys robil na warsztacie rozne rzeczy ale stara uszczelke zalozyc nie da sie odrazu sie zorientujesz

    Comment


    • #47
      mechanik powiedzial mi tak ,,jestem pewien tego co robilem'' ze uszczelke wymienil na nowa.Przed remontem nigdy mi sie tak nie dzialo,dopiero po zaczelo.I wiecie co panowie,wymienilem chlodnice i nalalem kolo 4 litrow plynu,ostatnio zauwazylem ze poziom w zbiorniczklu sie troche zwiekszyl,z ciekawosci odkrecilem korek od chlodnicy i bylo malo,dolalem do chlodnicy kolo 1.5 litra jeszcze.wczesniej jak zakladalem chlodnice plynu bylo do pelna.Zauwazylem teraz ze troche olej mi sie rozjasnil i przybylo go.Wie to juz chyba pewne ze uszczelka.ale Panowie to czemu to dzialo mi sie od czasu do czase ?(teraz ostatnio troche czesciej)Takie czasowe duszenie jak opisalem wczesniej to moga swiadczyc ze to uszczelka?

      Comment


      • #48
        Olej smierdzi olejem czy moze paliwem? Bo moze paliwo ci sie dostaje do srodka.
        Zobacz korek wlewu czy masz majonez.

        Comment


        • #49
          To w jaki sposob bym sie zorientowal ze ta uszczelka jest stara???gdyby mechanik zalozyl ja nowa to chyba raczej nie mozliwe jest to ze tak szybko by sie popsula???

          Ostatnio odpalilem go pochodzil troche,troche go zaczolem gazowac i po jakims czasie zaczal leciec bialy dym z tlumnika,az woda kapala z niego.A ten dym smierdzi tak jakby przepalonym olejem(dziwny zapach)Po odkreceniu korka od silnika leci takjakby biala,smierdzaca para.
          Last edited by BeatleJohn; 21-06-2009, 15:13.

          Comment


          • #50
            Kolego edytuj posty to raz.
            A po drugie pojechałbym do mechanika w celu zlozenia reklamacji

            Comment


            • #51
              A ja bym olał tego mechanika i pojechał do innego. Do dupy z takim fachowcem...
              Wiem co piszę, bo byłem u pięciu i tylko panowie z VTEC z Łodzi umieli moją Hanię naprawić...

              Comment


              • #52
                mechanik mogl ci wymienic uszczelke a i owszem...ale mogl nie planowac glowicy i ci ja wydmuchalo na nowo...

                Comment


                • #53
                  to jeszcze wymien uszczelke i bedzie dobrze jak zdejmiesz głowice to pasowało by ja dac do splanowania bo nie wiadomo ile razy była wymieniana uszczelka koszt planowania w okolicach 50zł .i to by było tyle

                  Comment


                  • #54
                    aczkolwiek ja bede robil uszczelke pod glowa i bede odrazu wymienial przy okazji pierscienie koszt jakies 250zl i uszczelniacze zaworow 150 no i plus moja robota wole nie rozbierac tego po raz drugi wiec machne wszystko przy jednym razie zeby zlikwidowac wszystkie mozliwe objawy dymionka

                    Comment


                    • #55
                      z tym odpalaniem na cieplym silniku to ja bym obstawial korekte luzów zaworowych, mialem taki problem przy innym aucie gdzie byla identyczna sytuacja. na zimnym odpalal bez problemu a na goracym krecil i krecil i nic, dopiero jak odczekal z 10 minut to odpalil. niech ci ktos ustawi luzy na zaworach.

                      Ustaw luzy na zaworach, mialem tak samo z odpalaniem w innym aucie i to byla tego przyczyna, mozliwe ze tez przez to ci szarpie na niskich
                      Last edited by pain; 20-11-2009, 16:37.

                      Comment


                      • #56
                        Sprawdź czy gotuje wodę w chłodnicy jesli tak to 100% uszczelka

                        Comment


                        • #57
                          Witam.Przymierzam sie do zrobienia malego remontu u siebie w hani i jestem na etapie zbierania grosza.Byłem juz zdycydowany ze moja hania bierze olej z powodu wadliwych pierscieni...ale wczoraj jak jechalem to zaczeła kopcić przy niskich obrotach.Jechalem na 4 biegu przy 3.5 do 4tys obrotów puściłem troche gaz a tu z tyłu chmura białego dymu i wyczuwalny w kabinie zapach spalanego paliwa z olejem.Dojechałem do skrzyzowania, ruszam z jedynki przy 2tys obr,patrze w lusterko a tam znowu chmura białego dymu.Dzieje sie tak dość żadko,ale jak pojezdzę troche to auto jakby gorzej sie zbieralło i przy wkrecaniu na wyższe obroty czasem przerywa ale tez żadko.
                          Mam silnik d16y7 1.6 z 96r- płynu z chłodnicy nie ubywa, ojeju bierze około 0.8 do 1l na 1000km.

                          Comment

                          Working...
                          X