Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Dymi na bialo i sie dusi na niskich obrotach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Dymi na bialo i sie dusi na niskich obrotach

    Witam wszystkich. Wlasnie rozpoczalem swoja przygode z honda Civic. Mam jednak problem....niestety wczesniej 5 lat jezdzilem tylko dieslami wiec to co teraz napisze jest mi obce i nie wiem za bardzo o co chodzi....mianowicie auto na niskich obrotach na biegu przy nacisnieciu gazu jakby sie dlawi szarpnie i dopiero po chwili sie wkreca na obroty i na wysokich tego nie ma...no i dymi sie na bialo :/ gdzie problemu szukac??aha jest to 1993r 1,5i,,aaaaa i jeszcze jednooo!! po przejechaniu jakiegos kawalka dluzszego nie moge go odpalic:/ kreci kreci i dopiero po jakiejs chwili odpala jak odpocznie autkiem jestem zachwycony i chcialbym go jakos do zycia doprowadzic wiec bardzo prosze o pomoc

    PROSZĘ O ZAPOZNANIE I ZASTOSOWANIE SIĘ DO REGULAMINU NASZEGO FORUM W PRZECIWNYM RAZIE BĘDĄ WYCIĄGNIĘTE KONSEKWENCJE!
    Last edited by Gość; 07-06-2009, 12:33.

  • #2
    mam to samo u siebie przydala by sie pomoc

    Comment


    • #3
      Jeśli dymi na biało, to bardzo prawdopodobne, że jest coś z głowicą - albo pęknięta, albo uszczelka pod nią.
      Koszt sprawdzenia głowicy pod kątem mikropęknięć, zakup i wymiana uszczelki pod głowicą to u najtańszych mechaników minimum 600 złotych, więc nieciekawie.

      Comment


      • #4
        z tym dławiniem - odłacz kleme na minutke i podłacz ja znów,(reset) jesli nie pomoże to zrób samodiagnostyke
        kopci na biało? sprawdz czy płynu nie ubywa w zbiorniczku i czy korek od wlewu oleju ma maż kawową

        Comment


        • #5
          no niestety ale na bagnecie czysto nie ma sladu a nie moze byc to spowodowane niedopalaniem na jakis baniak??

          Comment


          • #6
            to chyba uszczelka , ubywa ci płynu w zbiorniczku ?? jeśli tak to na pewno uszczelka abo głowica . u mnie dymiła ale po resecie jest lux
            VGEN NAJWAŻNIEJSZY GEN W MOIM DNA

            "...Mnóstwo ludzi marzy o sukcesie. Według mnie, sukces można osiągnąć tylko dzięki
            powtarzającym się porażkom, które ciągle należy analizować.
            Tak naprawdę sukces to 1% pracy wykonanej w 99% dzięki niepowodzeniom..."

            Soichiro Honda - Honda Corporation

            Comment


            • #7
              nie wiem szczerze co z tym plynem bo auto mam dopiero dzien wiec bede musial sprawdzic...ale oki zakladajac ze jest to ta uszczelka przyczyna kopcenia to co jest przyczyna tego jego dlawienia sie na niskich obrotach jak naciskam na gaz to dopiero po chwili jak wejdzie na wyzsze idzie normalnie a na niskich naciskam i jest przestuj szarpniecie i jazda

              Comment


              • #8
                Obstawiam na 100% uszczelke pod głowicą, jest tak wydmuchana ze kopci na bialo a dusi sie bo zasysa lewe powietrze.
                Koszt uszczelki okolo 100zl (ja kuoilem jedna z lepszych za 120)
                Mechanik za wymiane wezmie z 500zl , ja zrobilem to sam (patrz dzial Zrob to sam-wymiana pierscieni tlokowych)

                Co do odpalania, na bank przekaznik pompki paliwa, tu jak masz rece to zrobisz sam.

                Znajduje sie on pod lewa noga kierowcy, u mnie szara duza kostka przykrecona srubą na klucz numer 10. Robi takie "cyk" przy przekreceniu kluczyka, moze po tym szukaj.

                Odkrec to rozbierz i popraw luty, zakrec i ciesz sie czas pracy 20-30min w zaleznosci od zaangazowania

                Comment


                • #9
                  No niestety ale zrobilem to i dalej sie dusi:/ takze nie wiem czy to takowy przekaznik:/ a co do uszczelki to wymienie ja pewnie sam bez problemu ale martwi mnie to jego duszenie na niskich obrotach:/ a skoro to nie przekaznik to co jeszcze??ale fakt ffaktem pali normalnie juz bez problemu

                  Comment


                  • #10
                    Przekaznik jest do odpalania a nie do duszenia

                    Comment


                    • #11
                      sory sory zle przeczytalem moj blad a sonda lambda i silnik krokowy jak sprawdzic czy sa ok?? uszczelke wymienie pewnie w przyszlym tyg i napisze jak poszlo

                      Comment


                      • #12
                        Zrob samodiagnostyke jesli bedzie cos nie teges z sonda to ci wykaze.
                        W innym wypadku nie ruszaj, pozatym jesli pali w granicach 8-9 to na pewno nie sonda

                        Co do silnika krokowego to nie podpowiem.
                        Poszukaj na forum na temat czyszczenia i wyciagania.
                        Nie robilem, niewiem

                        Comment


                        • #13
                          a jakie powinny byc obroty na jołwocwym??u mnie nie schodzi ponizej 1000....

                          Comment


                          • #14
                            Ja mam 850-900
                            jaki masz silnik?

                            Comment


                            • #15
                              1500 i 1993rok...a gdzie je wyregulowac??czy lapeij najpierw uszczelke zrobic a pozniej bawic sie w regulacje obortow? ale tak na przyszlosc to gdzie ich szukac??tzn regulacji

                              Comment

                              Working...
                              X