Witam, to jest mój pierwszy post na tym, forum... 
Mam duży problem z Civic V, 1994r, silnik na gaźniku 1,3.... otóż, odpala na zimnym silniku bez problemu ... z problemami wchodzi na wysokie obroty i jedzie do momentu, aż się rozgrzeje ..... potem, po prostu, silnik gaśnie i nie ma siły ruszyć z miejsca samochodu ..... wysprzęglony silnik pracuje na wolnych obrotach .... mechanik się poddał po wymianie wszystkiego, co możliwe ..... i tak, : przewody, palec rozdzielacza, świece, silnik krokowy, czujnik temp, sprawdzenie pompy paliwa, sprawdzenie drożności i przedmuchanie wszelkich przewodów, wymiana serwa hamulcowego (podejrzenie, że wpływało na podciśnienie)..... gaźnika nie dotykał, bo się nie zna na tym, a konsultacja telef. z gaźnikowcem, który kilka lat temu go naprawiał, wykluczyła gaźnik ....
.... przeglądałem przez kilka ostatnich dni forum i nie znalazłem opisu podobnego przypadku ..... czy ktoś ma wiedzę na powyższe dolegliwości lub spotkał się z czymś takim i mógłby mnie nakierować na właściwe rozwiązanie? .... nie mam kontaktu do gaźnikowca, aby ew, wykluczyć ten element (ten, o który pisałem, ze względów zdrowotnych odmówił posługi....
)

Mam duży problem z Civic V, 1994r, silnik na gaźniku 1,3.... otóż, odpala na zimnym silniku bez problemu ... z problemami wchodzi na wysokie obroty i jedzie do momentu, aż się rozgrzeje ..... potem, po prostu, silnik gaśnie i nie ma siły ruszyć z miejsca samochodu ..... wysprzęglony silnik pracuje na wolnych obrotach .... mechanik się poddał po wymianie wszystkiego, co możliwe ..... i tak, : przewody, palec rozdzielacza, świece, silnik krokowy, czujnik temp, sprawdzenie pompy paliwa, sprawdzenie drożności i przedmuchanie wszelkich przewodów, wymiana serwa hamulcowego (podejrzenie, że wpływało na podciśnienie)..... gaźnika nie dotykał, bo się nie zna na tym, a konsultacja telef. z gaźnikowcem, który kilka lat temu go naprawiał, wykluczyła gaźnik ....


Comment