Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

brak iskry i pompa paliwa nie załacza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • brak iskry i pompa paliwa nie załacza

    Witam,

    Mam nastepujacy problem. Dzis rano chcąc odpalić mojego Civica 1,6 vtec 125km 92r okazało się, że kontrolka check engine nie gaśnie i zaczołem szukac na forum rozwiązania. Pompa paliwa nie załącza się i przy próbie odpalenia nie mam iskry. Przelutowałem już luty na przekaźniku i zrobiłem restet kompa ale nadal nic. Jak sprawdzić czy jest to wina komputera? Co może byc przyczyna w tej sytuacji?

    Pozdrawiam

  • #2
    Sprawdż bezpiecznik pompy
    ビートル ジョン

    Comment


    • #3
      Czy mozesz mi podpowiedziec gdzie on się znajduje ?

      Comment


      • #4
        Bezpieczniki masz pod kierownicą.Nie pamiętam dokładnie ale w pierwszym rządku od dołu trzeci bezpiecznik od prawej jest od cewki zapłonowej a w drugim rządku od dołu drugi lub trzeci od lewej jest od pompy.Moglem pomylić rozmieszczenie z innego genu więc sory-przyjmij pewną poprawkę i sprawdż,które są spalone.

        Podpowiem-od cewki i pompy mają po 15 A czyli są niebieskie.
        ビートル ジョン

        Comment


        • #5
          Wszystkie bezpieczniki które znajduja sie w samochodzie sa dobre, robiłem samodiagnostyke i kontrolka check engine caly czas świeci, czyli wygłąda na to jakby nie było błędów. Czy moge prosic cały schemat elektryczny do tego modelu jeśli ktos posiada.

          Pozdrawiam

          Comment


          • #6
            Poszukaj w manualach-po to ten dział zrobiłem,żeby ściągnąć sobie potrzebne rzeczy.

            Pomyślę i dam Ci znać
            ビートル ジョン

            Comment


            • #7
              Miałeś może jakąś kolizje lub nieszczęśliwy wypadek?? Może włączył się crash box który odblokowujesz zdjęciem klem z aku
              Ubrania z motoryzacyjną pasją:

              Comment


              • #8
                5gen ma w ogóle wyłącznik uderzeniowy?

                Comment


                • #9
                  No z tego co mi sie przydarzyło obstawiam że tak...

                  Na zlocie H3M przy 130 mnie szmyrgneło,bokiem przeleciałem z 200m zatrzymałem się w polu no i.... Coś odcięło prąd do ecu pompy paliwa tylko rozruchałka chodziła ściągnąłem klemę założyłem i wszystko wróciło do normy
                  Ubrania z motoryzacyjną pasją:

                  Comment


                  • #10
                    Witam ponownie,

                    Hanie zaprowadziłem do zaprzyjaźnionego elektryka bo sam już nie mogłem się z tym uporać. Po dokładnych oględzinach okazało się ze komputer padł. Narazie wysłałem kompa w jedno miejsce, mam nadzieję, że może uda się go jeszcze jakoś zreanimować. Jutro już powinienem coś wiedzieć.

                    Pozdrawiam

                    Comment


                    • #11
                      Niestety orginalnego komputera P28 nie udało się już naprawić. Kupiłem zamiennik z wgranymi oprogramowaniem pod mój model silnika.
                      Przy okazji pozwoliłem sobie na 3 zmiany w oprogramowaniu.
                      1 -przesuniecie załączania VTEC-a o 3 setki RPM w przód.
                      2- odcięcie paliwa 4 setki w tył,
                      3- shiftlight (przy 7500 RPM zapala checkengine, który sygnalizuje zmianę biegu).
                      Jeśli ktoś z Was będzie miał problem z kompem piszcie na PW to podam kontakt do kompetentnej osoby, która naprawdę zna się na rzeczy jeśli chodzi o Honde i przerabianie komputerów.

                      Pozdrawiam
                      Last edited by Gość; 10-06-2009, 00:55.

                      Comment

                      Working...
                      X