Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Silniczek krokowy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silniczek krokowy

    Witam
    Mam Hondzie Civic 1.3+Lpg 95r Problem polega na tym ze na biegu jalowym faluja mi obroty Tz tylko na gazie bo na benzynie wogole nie trzyma ogrotow Gazownik powiedzial mi ze prawdopodobnie wina lezy po stronie silniczka krokowego Moze ktos wie czy silniczek krok. da sie przeczyscic/zregenerowac czy trzeba kupic nowy A jak kupic to gdzie mozna cos takiego znalesc Szukalem w necie ale poza uzywanymi na allegro nigdzie nie znalazlem

  • #2
    Witam
    Niedawno pobralem z neta instrukcje znajomemu do Corsy B... I tam wlasnie bylo zawarte info na temat silniczka krokowego... Tez wlasnie na biegu jałowym dzieja sie identyczne rzeczy. A byla tam zawarta notka na temat czyszczenia w takiej sytuacji silniczka krokowego. Wystarczy go wyjąc, wyczyscic z calego brudu, tłuszczu itp, wyczyscic tez nalezy "kanał", "miejsce" w który montowany jest silniczek ten. Ale zdazają sie tez i takie sytuacje gdzie trzeba go wymienic na nowy

    Pozdrawiam

    Comment


    • #3
      Witam
      Ja też mam problem ze skaczącymi obrotami.
      W mojej hondzie (civic 1,4is;98r) nie ma LPG i skaczą jej obroty na benzynce, bez względu na to czy silnik jest ciepły czy zimny (bo to podobno też ma na to wpływ), a na wstecznym biegu tak jej czasem obroty spadną, że aż zgaśnie. Co na to poradzić?? Jak obstawiacie co to może być??

      Comment


      • #4
        Witam.
        kolego jesli masz silnik 1.3 to pewnie masz na gaźniku i nie masz silniczka krokoweko. Byłem dzisiaj u mechanika bo miałem to samo. Rozebrał mi gaźnik wyczyścił wszystkie dysze oraz ustawił aparat zapłonowy i po problemie

        Comment


        • #5
          Heja
          W 1.3 raczej jest silniczek krokowy Widzialem na necie kilka uzywanych do sprzedania do tego silnika
          Ile od Ciebie wziąl kasy ten mechanik za przeczyszczenie gaznika??????
          Zaraz po tym jak Hanie kupilem bylem u jakiegos majstra od gazników-podobno dobrego Klijent powiedzial ze za czyszczenie i regulacje chce 500zl Dałem sobie spokój bo chyba troche koles przesadzil

          Comment


          • #6
            Za czyszczenie i regulacje gaźnika oraz za ustawienie zapłonu i regulacje aparatu wzioł mi 80 zł. Mechanik naprawde bardzo świetny polecam go każdemu

            Comment


            • #7
              Witam, ja mialem ten sam problem, mam 1,5 z LPG 93r. Tez falowaly mi obroty, u mnie problem tez starano sie usunac przeczyszczaniem silniczka krokowego, ale to niepomoglo, okazalo sie, ze wystarczy odpiac akumlator na pare minut-resetowal sie komputer i po problemie (komputer sie "mieszal" przez LPG co jakis czas) no w 1,3 to chyba nie pomoze, bo jest gaznik. Pomyslalem, ze napisze o BLOS-ie, jezeli czujesz ze po zalozeniu LPG autko jest slabsze polecam to urzadzenie, sam mam je moze dwa miesiace, ale moja "malenka" smiga sobie duzo lepiej, i latwiej wchodzi na obroty. POLECAM! pozdro

              Comment


              • #8
                Hej
                Fajna sprawa ten BLOS Tylko z tego co patrzylem na necie to troche droga
                Za jakis czas jak bede kupował nowszą Hanie i ewentualnie montował gaz, to i o
                BLOS-ie pomysle

                Comment


                • #9
                  Ja mam silnik 1,3 i na 100% jest tam silniczek krokowy!!! Tez mi sie dzialy cuda z obrotami po wyczyszczeniu silniczka wszystko wrocilo do normy.

                  Comment


                  • #10
                    zgadzam sie z makiel81 polecam wykreci silniczek krokowy i na noc wzucic go do szklanki z denaturatem powinno pomuc.

                    Comment


                    • #11
                      witam mam ten sam problem z honda 1,5 +gaz i n apoczatku mi gasla normalnie i nie chcial;a odpalic podkrecilem obroty i zaczol falowac na bezynie od 1,5 spadal na 1 tys obr
                      i co jakis czas gazsnie i jest duzy problem zeby ja odpalic odpinalem akumulator nawet nowy jest juz zalozony strary byl slaby na gazie trzyma rowniejsze obroty 1,5 co jest i tak duze co kiedys mialoe 0,5 a i jak zlapie temperature to na gazie na najbizszym skrzyzowaniu zdycha i jest koniec i jeszcze jest taki problem ze jak sie daje gwaltownie gazu to tez gasnie tak jak by ja zalewalo trzeba bardzo powoli zeby nie zgasla..

                      Comment

                      Working...
                      X