Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

nierówne obroty

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • nierówne obroty

    Witam, posiadam honde civic 1.5 16v 90 koni, mam za to jeden problem, od czasu do czasu w niewyjasnionych okolicznosciach jak dodaje gazu i chce wyprzedzic auto obroty zaczynaja skakac miedzy 3 a 4, 5 a 6 i tak do konca, obrotomierz nie idzie rowno powoli tylko takie drgania obrotomierza przod tyl, tyl przod, spotkal sie moze ktos z tym ?

    dodam jeszcze ze czasami jest okej i to wtedy gdy silnik jest zimny czy cieply, nie ma to roznicy, jezeli ktos moze niech pomoze bo staje sie to denerwujace

  • #2
    Może linka się poluzowała, ja tak miałem ale z prędkościomierzem jakbym wjeżdżał w trójkąt bermudzki i też tak skakało. Po naciągnięciu jakiejś linki jest ok.
    Jeśli pomogłem postaw piwko

    Proszę o klik: http://www.gangsters.pl/index.php?polec=86532

    Comment


    • #3
      to dziwne kolego Jogus bo prędkościomierz w naszych civach nie ma linki,jest elektroniczny i ma czujnik predkości który mieści się na skrzyni biegów,a co do obrotów to też podejżewam ze to problem elektroniczny,polecam wizytę u elektromechanika,pozdrawiam....

      Comment


      • #4
        mowicie elktryka ? ale czasami jest dobrze, np dzis dobrze chodzil rano ale teraz jak jechalem to znowu obrotomierz skaczei tak jakby przyespieszenie stawalo w miejscu


        prosze niech ktos pomoze
        Last edited by Gość; 12-05-2009, 20:26.

        Comment


        • #5
          czy nie sadzicie ze moze byc to pompa paliwa albo podpowiadaja mi ludzie ze sprzeglo sie slizga i to jest to ? co o tym sadzicie czy nikt nic nie wie



          i jak mozna sprawdzic czy konczy sie sprzeglo wie ktos ??

          Comment


          • #6
            ja mam tez podobny problem z obrotomierzem - najpierw myslalem ze to obroty tak skacza ale doszedlem do tego ze obroty sa ok tylko obrotomierz od czasu do czasu mi zaszaleje

            Comment


            • #7
              Witam! po wyregulowaniu instalacji gazowej obroty w mojej hondzie pod czas stania były w miarę prawidłowe ok. 1 tyś, dzisiaj ku mojemu zdziwieniu obroty spadły na prawie 0. Pomyślałem że może znowu gaz się rozregulował i przerzuciłem na benzynę ale i tam to samo...może ktoś się orientuje co może być przyczyną? pozdrawiam!

              Comment


              • #8
                to moze byc silniczek krokowy...on jest odpowidzialny za utrzymanie wolnych obrotow.
                sprawdz tez czy nie dostaje gdzies lewego powietrza.

                Comment


                • #9
                  mam podobny problem jak Leniowaty. Byłem na regulacji instalacji gazowej. i zaczęły się problemy, tj. kiedy silnik się dobrze nie nagrzeje (rano po odpaleniu), spadają obroty i w ogóle nierówno chodzi, czasem gaśnie. To samo na benzynie. Problemu nie ma kiedy jest rozgrzany, wtedy wszystko chodzi równo. Wie ktoś coś na ten temat? mój civic to 1.3 z gaźnikiem + gaz

                  Comment


                  • #10
                    też tak miałem jak LENIOWATY i QUASIq

                    kiedyś obroty po wybiciu na luz spadały ze prawie gasło auto lub falowały od prawie zera do 2 tys i pojechałem na regulacje gazu i jest git mam obroty zawsze minimum 1000 lub troche wyższe ( na stacji gazownik powiedział ze idealnie nie będzie chodził bo nie mam jakiegoś modułu w inst. gaz. który kosztuje 300zł więc sobie odpuściłem) nie narzekam ale pozostał mi jeden problem jak wyjezdze gaz do końca i przełącze na benzyne to czasami chodzi jak padaka prawie gaśnie i obroty tylko do 3,5tys potem blokuje coś a po zatankowaniu gazu i po przejechaniu troche wraca wszystko do normy

                    jak ktoś coś wymysli co mam do naprawy (oprócz założenia modułu) to proszę pisać będę wdzięczny

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez jaca Zobacz posta
                      to dziwne kolego Jogus bo prędkościomierz w naszych civach nie ma linki,jest elektroniczny i ma czujnik predkości który mieści się na skrzyni biegów,a co do obrotów to też podejżewam ze to problem elektroniczny,polecam wizytę u elektromechanika,pozdrawiam....

                      he he ja nie mam hondy ...szukam dopiero ale ...jeśli macie czujnik elektryczny to warjujący prędkościomierz to poprostu brak "masy" w aucie na kablu od akumulatora albo zajechany czujnik,,, albo się poluzował.

                      Comment

                      Working...
                      X