Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wymiana czy remont?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wymiana czy remont?

    Witam, tak jak w temacie, co jest bardziej opłacalne. Mam hondę i niestety silnik do remontu bo jest w stanie tragicznym. Słyszałam jednak ostatnio, że nie jest to opłacalne bo każda ingerencja w silnik narusza go i mimo naprawy, może zacząć się znowu psuć. Więc chciałam znać Waszą opinię,lepszy generalny remont czy wymiana?

  • #2
    a jesteś pewien co kupisz? Jeżeli się znasz i masz niedaleko silniki do obejżenia posłuchania i pojeżdzenia to nie ma problemu i wymieniaj.
    Pytanie jeszcze co niedomaga w twoim silniku i co to za silnik.

    Comment


    • #3
      Jest to silnik 1,5 rok 1994 przebieg 240,000. Dzisiaj u mechanika poddany był analizie spalin i sprawdzeniu ciśnienia w silniku. Normalnie na niskich obrotach spaliny powinny wynosić 100 w hondzie w mojej jest to 1700 wiec sporo ponad normę... A taki silnik przed kupnem można przecież tez podłączyć pod komputer.

      Comment


      • #4
        Ale co się dzieje, pije olej, kopci na siwo-niebiesko z wydechu i jest słaby ?
        Bo jak nie to nie przesadzaj z tą ekologią ...

        Comment


        • #5
          Kolego opisz co sie dzieje z silnikiem.

          Jesli spaliny to sonda lamba albo poprostu katalizator.

          Jesli jestes pewny za swoj silnik to poprostu zrob mu remoncik i po problemie

          Comment


          • #6
            Emi, nie wiem co to za mechanicy byli. Z Hondą nie można jeździć byle gdzie. Polecam reset i samo-diagnostykę komputera. W naszych autach raczej blachę się remontuje.

            Comment


            • #7
              TLT ma racje, zrob samodiagnostyke i jakies tam bledy moze ci pokaze.
              Wydaje mi sie ze kolega chce zrobic remont bo ma za duzą emisje spalin, chce byc ekologiczny.

              Tak jak mowie sonda albo katalizator i jest gitara.
              Wiecej nie moge nic powiedziec bo kolega nie zdradzil nic wiecej.

              Comment


              • #8
                Haha, ale to nie chodzi o to, że jestem za bardzo ekologiczna, Tylko, że ona mi przy okazji pali 15 litrów na 100 km i 4 litry oleju na 1000. Więc zdecydowanie bardziej boli mnie to 2

                Comment


                • #9
                  Czyli jednak remont - 1200-1500 zł - zależy kto zrobi i na jakich częściach (byle mechanik nie oszczędzał na uszczelce pod głowicą - obowiązkowo zakup w ASO)

                  Comment


                  • #10
                    PeJot ja co prawda nie kupowałem oryginaslnej pod glowice ,dalem 120zl za moja ale teraz ani grama oleju nie bierze.

                    A bralo mi ze 2 litry na 1k

                    Comment


                    • #11
                      Ale uważacie, że jest sens robić remont? Nie będzie bezpieczniej wymienić?

                      Comment


                      • #12
                        Gremlas, oby zamiennik upg służył Ci długo bo nie ma reguły ale jednak oem'owe rzadziej sprawiają problemy (przegrzewanie się silnika, ubywanie płynu itd.itp.).

                        Emi737 jaki masz silnik ? Kupowany silnik należałoby dobrze sprawdzić bo który kilkunastoletni silnik nie bierze oleju (mniej czy wiecęj) ?

                        Robisz "mały remont" u uczciwego mechanika i jak pisałem zapominasz o problemie - ale oczywiście wybór należy do Ciebie ...

                        Comment

                        Working...
                        X