Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

kopci po remoncie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • kopci po remoncie

    witam, jak w temacie, mam civica 94 rok sedan silnik d15b2. bardzo brał olej wiec go rozebrałem i jak sie okazało to głowica nie trzymała, próg na tulejach był mało co wyczuwalny wiec pierscieni nie ruszałem teraz po złozeniu czuc róznice pod pedałem ze lepiej idzie ale bardzo kopci tak na biało niebiesko, nie czuc tak bardzo oleju ale chmury sa piekne i na jednym z tłoków zalewa swiece bo pochodzi 15sekund równo i zaczyna pracowac na 3 tłokach jakby zawory nie domykały czy co a i gorzej kopci po remoncie niz przed a moze to kwestia ułozenia sie głowicy?? nie mam juz siły pomocy z góry dzieki

    Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
    Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

  • #2
    Samochod jest na dotarciu wiec moze brac olej tak mi sie wydaje, niech sie inni wypowiedza

    Comment


    • #3
      kopcenie na bialo przewaznie oznacza spalanie wody - uszczelka pod glowica
      kopcenie na niebiesko - uszczelniacze zaworowe przewaznie

      glowica byla planowana przez zalozeniem ??

      Comment


      • #4
        tak była planowana, zalewa swiece na pierwszym tłoku od aparatu zapłonwego olejem ze zaczyna pracowac na 3 tłokach, cała głowica była remontowana prowdnice uszczelniacze gniazda zawory i planowanie

        Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
        Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

        Comment


        • #5
          kondzi ECC - to jeśli kopci na biało, to nie znaczy, że bierze olej, tyłko, że bierze wodę? To by wiele u mnie wyjaśniało...
          sigpic
          UFO, 1.8 Sport
          Chcesz instrukcję serwisową? Mam ją tu

          Comment


          • #6
            Miałeś już zdjętą głowicę to można było jeszcze zrobić te pierścienie (oczywiście nominalne), jak mały remont to mały remont ...

            Warto jeszcze sprawdzić pasek rozrządu i luz zaworowy.
            Last edited by PeJot; 24-04-2009, 12:50.

            Comment


            • #7
              Jeżeli uszczelniła ci się góra czyli głowica to mógł ci pójść dół czyli pierścienie. Już tak miałem w jednym samochodzie

              Comment


              • #8
                dół dobry wody nie bierze, zdjałem głowice i na kazym tłoku jest olej i w kolekorze wydechonym jest na sciankach olej i na ssacym tez troche, rozrzad dobrze jest. w poniedziałek z powrotem wioze głowice zeby cos zrobili bo to jest nie mozliwe ze przed remontem tak nie kopcił jak po remoncie, dym nie miesci sie w tłumiku

                Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                Comment


                • #9
                  I kup OEM'owe uszczelniacze zaworowe bo podróbki to przepuszczają już olej od nowości ...
                  Poszukaj po forach, można znaleźć taniej niż w ASO

                  Comment

                  Working...
                  X