Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wymiana pierscieni

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • wymiana pierscieni

    Mam problem. zabralem sie dzisza wymiane pierscieni i mam problem. mianowicie po odkreceniu nakretek z kolektora ssacego i wydechowego cala kopula z zaworami nadal jest sztywna jakby na cemencie.

    Zastanawiam sie czy nie musze odkrecic srob ktore zaznaczylem na zolto w kolku (rys. w zalaczniku)

    Normalnie sie zalamalem, to jest trudniejsze niz myslalem.

    Prosze o pomoc, co mam po kolei odkrecic i zdjac

    Aparat zaplonowy odkrecony
    Kolektor ssacy i wydechowy tylko nakretki odkrecone
    Załączone pliki

  • #2
    jezeli chcesz zdjac cala glowice to tak - musisz te sruby odkrecic ( w odpowiedniej kolejnosci ).

    czy chodzi tutaj o pierscienie tlokowe?
    Last edited by kondzi; 18-04-2009, 18:36.

    Comment


    • #3
      Kurcze a ty myślałeś że całą głowicę bedziesz miał zamocowaną na kolektorach i pokrywie
      Generalnie cały kolektor wydechowy będziesz musiał wyjąć czyli dodatkowo odkręcić pod silnikiem(bo miski bez tego i tak nie odkręcisz), dolotu w sumie nie trzeba odkręcać tylko podporę przykręconą do bloku silnika, no i oczywiście do zdjęcia pasek, a jeżeli przebieg większy niż 10k km to do wymiany(tak słyszałem że nie zakłada się paska rozrządu po raz drugi po jakimś tam przebiegu nie pamiętam czy było to 10k czy 1k km - może ktoś to może potwierdziś ewentualnie zaprzeczyć?)

      Comment


      • #4
        kondzi tak tlokowe.

        wiktor nie nie myslalem ze tam to bedzie, wiem gdzie to jest tylko niewiedzialem jaksie tam dostac z tad te pytanie.

        Comment


        • #5
          najlepiej pobierz sobie service manuala albo sam naprawiam i tam masz opisane wszystko krok-po-kroku

          Comment


          • #6
            wiktorm masz recht, jest wszystko ladnie opisane w sam naprawiam, ale prosze o niekasowanie tematu.

            Zrobie fotorelacje i dodam w zrob to sam

            Comment


            • #7
              haha akurat ja np bym nie chcial sam wymieniac pierscieni...wole dac to komus kto sie zna na tym..a osoby co nigdy tego nie robiły...hmm zadna fototrelacja sie im nie przyda!!!

              Comment


              • #8
                Dax nie znasz sytuacji to prosze cie nie udzielaj sie, bedzie mi to robil mechanik tylko poza warsztatem, zeby szybciej to zrobic chcialem mu to przygotowac.

                pozatym ja jestem samoukiem

                A po drugie primo, jak masz za duzo kasy to sie podziel, nie mam auta za niewiem jakie pieniadze zeby ladowac w niego kase i pozatym wzbogacac mechanika, ktorym i tak nie wierze.
                mam swojego zaufanego

                Comment


                • #9
                  Pewnie, że przy odrobinie talentu technicznego sam to poskładasz.
                  Ale potrzebujesz dobrego kompletu kluczy i klucz dynamometryczny do dokręcenia głowicy.

                  Koniecznie zawieź też głowicę do zabielenia ( koszt nieduży ok.50 zł )

                  Comment


                  • #10
                    Zamieszczone przez dax Zobacz posta
                    haha akurat ja np bym nie chcial sam wymieniac pierscieni...wole dac to komus kto sie zna na tym..a osoby co nigdy tego nie robiły...hmm zadna fototrelacja sie im nie przyda!!!
                    kolega ma 2 lewe ręce chyba

                    ja jakos nigdy nic w silniku nie grzebalem , a w 4 dni zamienilem silniki w swoim samochodzie razem ze zmiana glowicy i o dziwo rok minal i nadal jezdzi

                    tak wiec fotorelacja sie przyda
                    a jak ktos umie sie kluczami poslugiwac to sobie poradzi

                    Comment


                    • #11
                      No i góra rozebrana

                      Jutro dół i skladanie. jak tylko skoncze dam jakies foto

                      Comment


                      • #12
                        Zamieszczone przez kondzi_ECC Zobacz posta
                        kolega ma 2 lewe ręce chyba

                        ja jakos nigdy nic w silniku nie grzebalem , a w 4 dni zamienilem silniki w swoim samochodzie razem ze zmiana glowicy i o dziwo rok minal i nadal jezdzi

                        tak wiec fotorelacja sie przyda
                        a jak ktos umie sie kluczami poslugiwac to sobie poradzi
                        wole miec lewe rece i dac komus to zrobic co ma pojecie niz potem plakac po forach ze panowie cos mi nie działa...he

                        Comment


                        • #13
                          wole miec lewe rece i dac komus to zrobic co ma pojecie niz potem plakac po forach ze panowie cos mi nie działa...he
                          A ja wole zrobic cos samemu, mam te satysfakcje ze sam cos zrobilem. a nie musze miec tego na juz.

                          Comment


                          • #14
                            Zamieszczone przez dax Zobacz posta
                            wole miec lewe rece i dac komus to zrobic co ma pojecie niz potem plakac po forach ze panowie cos mi nie działa...he
                            jak bym mial kase to tez bym tak do tego podchodzil. Po co rece brudzic.
                            A ze kasy nie mam to sam kabinuje. A wiedza pozniej sie przyda ;p

                            Comment


                            • #15
                              dax dzięki... za info że masz lewe rączki ale do panienek same prawe co?

                              Comment

                              Working...
                              X