Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

mini me

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • mini me

    Wiec tak

    Posiadam silnik d15b2 i z racji tego iz zzera oleju wraz z paliwem czyli 2litry na bak paliwa postanowilem zmienic co nieco

    Zakupilem glowice i kolektor ssacy z b7 i teraz tak

    Co musze cos jeszcze dokupic?

    Ecu P06 czy P028? Vteca nie bd robil
    listwy wtryskowe i wtryskiwacze bo nie ma
    i co jeszce?

    Ile mnie to wyniesie

    za listwe chca 400zl czy to normalna cena?

    I czy to wystarczy aby silnik nie bral oleju i mial wieksza moc?

    Zalezy mi glownie na oleju niz na mocy

    I czy to mozna wogole nazwac mini me? Co wchodzi w jego sklad

    Pozdrawiam i licze na szybkie i konkretne odpowiedzi

  • #2
    Jeżeli bieże olej to są 2 opcje przez uszczelniacze zaworowe, albo pierścienie, przy takim ubytku jak ty mówisz to raczej przez jedno i drugie.

    Ecu p06 powinien wystarczyć, co do ceny listwy to troche dużo.
    głowice z b7 i b2 są jednakowe więc nie wiem poco ci druga i ewentualnie nie sprawdzona głowica.

    Ta cena to troche przesadzona, za tą cenę to można kompletny ssacy z b7 kupic(wszystkie czujniki, przepustnica, krokowiec, listwa wtryskowa - no może bez krokowca).

    Co do dodatkowych elementów:
    -nie wiem czy masz w miare kompletny ten dolot (przepustnica, czujniki, krokowiec)
    -zmieniasz typ zasilania i zarazem interfejs komputera czyli potrzebujesz jeszcze wiązkę silnikową i kabinową z b7(cena za komplet ca 300+)(komputer z b2 ma zupełnie inne złącze niż ten z b2)
    -inna pompa paliwa - wysokoćiśnieniowa, przewody paliwowe też pewnie do wymiany oczywiście od b7 ew inny wielopunkt(cena pewnie min 100)

    To raczej nie minie-me poszukaj więcej o przeróbkach b2 -> b7 spore koszty imo, jeżeli nie zależy ci na mocy to rób kapitalke silnika i głowicy koszty troche większe a silnik na kolejne 15 lat

    Comment


    • #3
      mini me czyli wielopunkt i tyle na ten temat

      Chce poprostu wiedziec co jest mi potrzebne

      1. Aparat zapłonowy TD-41U koszt około 300zł
      2. ECU P06 koszt około 200zł
      KODY ECU (żeby nikt was w ch### nie zrobił)
      37820 - to powinno być takie samo dla manuala i automat. skrzyni biegów
      P06- tak samo
      A w tym trzecim przedziale liczb powinno byc coś takiego
      5spd = 000, 001, 002, 003, A00, A01, A02, C00, C01, C02, J00, J01, J02
      Auto = J50, J51, 901, 902, C50, C51, C52, A50, A51, A52
      3. Wiązka a właściwie jej dwie części (ta trzecia która jest od strony kierowcy i przechodzi z komory silnikowej do kokpitu zostaje bo jest taka sama) koszt ok. 100zł
      4. Kolektor dolotowy (kompletny) koszt ok. 200zł
      5. rurka która łączy pompe wody z termostatem
      6. uchwyt kolektora
      7. Sonda lambda nówka (zamiennik) 80zł (wtyczke trzeba przerobić)
      tylko tyle znalazlem

      Comment


      • #4
        ::: honda.slask.pl ::: :: Zobacz temat - MiniMe z d15b2--->d15b7 (DPI to MPI)
        Wszystko opisane nic więcej nie trzeba mówić, a najlepiej spróbuj złapać kontakt z kimś kto ma coś takiego zrobione to może powie Ci coś więcej.

        Comment

        Working...
        X