Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

problem z silnikiem po wymianie rozrządu itp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • problem z silnikiem po wymianie rozrządu itp

    witam.kupiłem niedawno civica coupe 5g d15b7, ogólnie w bardzo dobrym stanie, zwłaszcza silnik.po kilku tyg. postanowiłem wymienić rozrzad,olej,świece,uszczelke pokrywy zaworów i wyregulować zawory.po odebraniu go z warsztatu wydaje mi się ze jest o wiele bardziej słabszy, a konkretnie nie widze praktycznie żadnej różnicy w momencie gdy wskazówka obrotościomierza przekracza 4 tyś., a wcześniej było wyraznie to czuć.czy może mi któs napisać jaka może być tego przyczyna??bo nie chce pojechac do mechanika i wyjsc na głupka jeśli on stwierdzi, ze wszystko jest ok.

  • #2
    2 sprawy ... Źle ustawiony rozrząd lub źle wyregulowane zawory.

    Comment


    • #3
      Jedz jeszcze raz do tego warsztatu gdzie to zrobiles i niech robia tak jak sie nalezy a jesli nie potrafia to po co tam robia?

      Comment


      • #4
        Prawdopodobnie ustawili na nie te znaki na kole rozrzadu. Sa tam 2 znaki poziome i jeden na dole lekko po lewej. W b7 ustawiamy na ten dolny

        Comment


        • #5
          oj chyba kolego wprowadzasz w błąd o ile mi wiadomo to d16z6 ustawia się na ten dolny znak a d15b7 na poziome równo z płaszczyzną głowicy

          Comment


          • #6
            jednak moj blad ... skladalem 1 i 2 ..

            w nagrode rysunek pogladowy co i jak Timing Belt: Installation

            Comment


            • #7
              dobra dzięki chłopaki ale mozecie mi napisac jak mam to wytłumaczyc w prosty sposób mechanikowi??przed chwila z nim rozmawiałem przez telefon i jutro mam do niego podjechac chociaz on twierdzi ze zrobi to tak jak bylo, a ja z koleji zupelnie sie na tym nie znam

              Comment


              • #8
                Kolego powiedz mu poprostu ze po tych wszystkich naprawach co zrobil masz slabsze auto i tyle. Jak jest mechanikiem to powinien wiedziec co jest grane. Moim zdaniem jesli regulowali zawory to zrobili za ciasne albo tak jak juz koledzy pisali zle ustawiony rozrzad

                Comment


                • #9
                  A ja dodloncze sie do tematu. Mam civica z 1.3 d13b2 95r Niedawno tez wymienilem pasek rozrzadu i pompe wodna i od tego czasu wyraznie mi silnik klekocze jak ruszam z 1 powoli albo w korku sie tocze to slychac takie klekotanie podobne jak w dizlu:/ jako moze byc przyczyna? Probowalem zawory ustawic ale dalej klekocze. Dodam ze auto jezdzi tak jak przed wymiana niejest slabsze ani nic z tych zeczy a rozrzat ustawial znajomy mechanik i mowil ze zaznaczal jak byl ustawiony przy rozbieraniu i poskladal go w te same znaki.

                  Comment


                  • #10
                    Kolego mazik15 moze stuka ci ktoras tuleja laczaca korbowod z tlokiem.

                    Comment


                    • #11
                      na postoju tez klekocze?? trzeba rozkminic czy to silnik, czy cos w ukladzie napedowym

                      Comment


                      • #12
                        A jak moge to sprawdzic? I mozliwe ze przed wymiana rozrzadu nie stukala a po nagle zaczela?

                        Comment


                        • #13
                          Zamieszczone przez mazik15 Zobacz posta
                          A ja dodloncze sie do tematu. Mam civica z 1.3 d13b2 95r Niedawno tez wymienilem pasek rozrzadu i pompe wodna i od tego czasu wyraznie mi silnik klekocze jak ruszam z 1 powoli albo w korku sie tocze to slychac takie klekotanie podobne jak w dizlu:/ jako moze byc przyczyna? Probowalem zawory ustawic ale dalej klekocze. Dodam ze auto jezdzi tak jak przed wymiana niejest slabsze ani nic z tych zeczy a rozrzat ustawial znajomy mechanik i mowil ze zaznaczal jak byl ustawiony przy rozbieraniu i poskladal go w te same znaki.
                          musimy ustalic:
                          klekocze tylko przy ruszaniu ?
                          na postoju tez?
                          w calym zakresie obrotow silnika?
                          tylko na biegu, czy i na luzie?

                          Comment


                          • #14
                            Klekocze tylko jak ruszam powoli pozniej juz nie na luzie tez nie na 3 4 5 tez nie na dwojce czasem jak sie przemieszczam w korku powoli.

                            Comment


                            • #15
                              Sprawdzalem i dodam ze na 1 jak sie tocze bez gazu to nie klekocze zaczyna klekotac jak dodaje gazu.

                              Comment

                              Working...
                              X