Witam
Od jakiegoś czasu mam spory problem z silnikiem D15B2.
Gdy silnik jest zimny odpala i jedzie bez problemu, wystarczy lekkie dogrzanie się silnika i zaczynają się problemy. Falowanie oraz gaśniecie na niskich obrotach. Problemy z odpaleniem na ciepłym silniku. Czasami strzela w dolot lub zmiennie w kolektor.
Wyrzuca błędy
- 4 - Czujnik położenia wału korbowego lub jego obwód
- 8 - Czujnik GMP lub jego obwód
- 16 - Wtryskiwacz paliwa lub jego obwód
- 17 - Czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód
Pierwsze podejrzenie poszły na rozrząd, górne znaki ustawiłem i tak wyszły dolne (dodane zdjęcie). Wygląda na przestawienie jednego ząbka (?) Czy jednak dobrze jest ustawiony.
30859232_1759044504155865_1329964889_n.jpg31024631_1759068117486837_1230908204_n.jpg
Pozdrawiam
Od jakiegoś czasu mam spory problem z silnikiem D15B2.
Gdy silnik jest zimny odpala i jedzie bez problemu, wystarczy lekkie dogrzanie się silnika i zaczynają się problemy. Falowanie oraz gaśniecie na niskich obrotach. Problemy z odpaleniem na ciepłym silniku. Czasami strzela w dolot lub zmiennie w kolektor.
Wyrzuca błędy
- 4 - Czujnik położenia wału korbowego lub jego obwód
- 8 - Czujnik GMP lub jego obwód
- 16 - Wtryskiwacz paliwa lub jego obwód
- 17 - Czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód
Pierwsze podejrzenie poszły na rozrząd, górne znaki ustawiłem i tak wyszły dolne (dodane zdjęcie). Wygląda na przestawienie jednego ząbka (?) Czy jednak dobrze jest ustawiony.
30859232_1759044504155865_1329964889_n.jpg31024631_1759068117486837_1230908204_n.jpg
Pozdrawiam
Comment