Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wieksza moc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wieksza moc

    posiadam civi 5 gen heczbek 1.5 90 km D15B2, czy jest mozliwosc wykrzesania z tego silnika 150 k.mech.? jakie czesci opcjonalnie trza kupic oraz jakich producentow???

  • #2
    Najlepiej to swapik na coś większego.
    Jeśli pomogłem postaw piwko

    Proszę o klik: http://www.gangsters.pl/index.php?polec=86532

    Comment


    • #3
      no mozna, biore to tez pod uwage, obczajasz kolego jaki silniczek o takiej mocy lub zblizonej mozna wstawic??

      prosze kogos obcykanego by wpisal cos do tematu
      Last edited by netka; 30-03-2009, 00:31.

      Comment


      • #4
        1.6 VTI 160km .

        Comment


        • #5
          znajdz silniczek d16z6 naprawde warto
          d16z6 http://www.honda-civic.pl/showthread.php?t=14261

          Comment


          • #6
            jeśl SWAP to tylko na B serie czyli B16A2 160KM lub B18C4 169KM obydwa te silniki dają duże możliwości w podnoszeniu parametrów ich osiągów. Natomiast standardowego silnika 1.5 90KM czyli D15B2 nie podciągniesz do 150KM bez użycia Turbosprężarki. A taki zabieg kosztuje tyle co SWAP na B serie więc ja osobiście bym sie nie zastanawiał

            Comment


            • #7
              Sto kilkanaście wyciągniesz niedużym kosztem (MPI + dolot, kolektor wydechowy 4-2-1/lub D16Z6 + przelot 2''/lub kompletny wydech D16Z6 ) ale 150 to tylko swap bo turbinka nie będzie opłacalna.

              EDIT: kompendium B2->B7: https://www.civicklub.pl/fi/__vbb/sh...ad.php?t=33135
              Last edited by PeJot; 29-03-2009, 14:08.

              Comment


              • #8
                A ja się przyłączę. Mam silnik od crx'a 1,6 coś koło 150 kucy. Czy to podejdzie do mojej Hani d13b2 lub może ktoś byłby zainteresowany? Cena 350 do dogadania.
                Jeśli pomogłem postaw piwko

                Proszę o klik: http://www.gangsters.pl/index.php?polec=86532

                Comment


                • #9
                  d15 - 150km = sporo modow

                  d15b2 >150km

                  zmiana na MPI -(wiazka elektryczna)
                  + głowica od d16z6
                  + uklad dolotowy i wydechowy d16,
                  + ECU P28 - vtec
                  + pompa paliwa

                  bedzie kolo 125km

                  +ostry walek rozrzadu
                  +regulowane kolo
                  +mod ECU

                  150KM do osiagniecia

                  ...mozliwe ze cos pominalem ale ogolnie sporo pracy i modow

                  Comment


                  • #10
                    z b2 wyciągniesz ok 150km i to bez dmuchawy

                    Przykład Rojas z H3M i Dragi z JHG.

                    Ten 2 nie odpuszcza b16a1 w wypatroszonym 4genie wiec jego d15 jedzie
                    Ubrania z motoryzacyjną pasją:

                    Comment


                    • #11
                      Mam do Was takie pytanie czy mozna we wlasnym zakresie sciagnac blokade obrotów albo przesunac je do ~8tys ?

                      Comment


                      • #12
                        OBD0 ECU Stuff

                        Tu jest trochę informacji na ten temat

                        Comment


                        • #13
                          dziekoweczka koledzy! mam rozeznanko, wiec biore sie do pracy, czyli zaczynam kolekcje cashu ogolnie powiem ze te 90 kucy to z lekka jak dla mnie za malo... a civik to jak dla mnie autko zajebiste pzdr!

                          Comment


                          • #14
                            Widzę, że w profilu masz wpisane D15B2 - czyli siedzi tam ECU OBD0, który modowalny jest raczej kiepsko. Sam się nad tym zastanawiałem, ale po przewertowaniu różnych forów i popytaniu znajomych stwierdziłem, że nie warto. Załóż wtryski i elektrobebechy od B7 - tu zacznie się dopiero pole do popisu no i softów do edycji tego więcej jest.

                            Comment


                            • #15
                              Zamieszczone przez twizzter Zobacz posta
                              Widzę, że w profilu masz wpisane D15B2 - czyli siedzi tam ECU OBD0, który modowalny jest raczej kiepsko. Sam się nad tym zastanawiałem, ale po przewertowaniu różnych forów i popytaniu znajomych stwierdziłem, że nie warto. Załóż wtryski i elektrobebechy od B7 - tu zacznie się dopiero pole do popisu no i softów do edycji tego więcej jest.
                              zdecydowanie

                              poczynajac od procedury startu, shift lighta, przesuniecia odciecia, na modyfikacji map konczac

                              P.S. ECU od B7 tez trzeba modylikowac do takich modow;p

                              baza wiedzy w tym temacie https://forum.pgmfi.org/

                              Comment

                              Working...
                              X