Witam zakupiłem drugie już EG z 1992r w pierwszej siedziało D15B2 92km ładnie szła nawet na 3ce dopóki nie wymieniałem oleju na czas katowałem na zimnym jak głupi aż w końcu rozrząd poszedł i auto aktualnie służy jako dawca. Przebieg to 270k i nic nie było modowane, pod koniec kopcilo i brało olej jakby jeździło na mieszance.
Nowe EG z 1995r było przygotowań pod rajdy KJS wywalone wnetrze, kubełek, gwint mts itd aktualnie dłubie przy wnętrzu ale wracając do sedna posiada silnik D13B2 z przebiegiem 235k który na moje oko wydaje się zdrowy kreci do 8500 RPM, nie kopci, jezdzi na 10w40 podejrzewam zwiekszona dawkę paliwa ponieważ przy odpalaniu trzeba dać gazu oraz czasem gaśnie na małych obrotach jak jest jeżdżenia na niskich przez dłuższa chwile, tak Pozatym filtr stożkowy, dolot od filtra do kolektora? Ubywająca woda z chłodnicy? Uszczelka?
Moje pytanie jest następujące ponieważ z średni ze mnie mechanik, co można wykorzystac z D15B2 z uszkodzonym rozrządem? Do D13B2, głowice, gaźnik, dołożenie drugiej chłodnicy na która w sumie jest miejsce
jest sens? Mając części czas i cierpliwość. Chętnie posłucham waszych doświadczeń i innych pomysłów
Nowe EG z 1995r było przygotowań pod rajdy KJS wywalone wnetrze, kubełek, gwint mts itd aktualnie dłubie przy wnętrzu ale wracając do sedna posiada silnik D13B2 z przebiegiem 235k który na moje oko wydaje się zdrowy kreci do 8500 RPM, nie kopci, jezdzi na 10w40 podejrzewam zwiekszona dawkę paliwa ponieważ przy odpalaniu trzeba dać gazu oraz czasem gaśnie na małych obrotach jak jest jeżdżenia na niskich przez dłuższa chwile, tak Pozatym filtr stożkowy, dolot od filtra do kolektora? Ubywająca woda z chłodnicy? Uszczelka?
Moje pytanie jest następujące ponieważ z średni ze mnie mechanik, co można wykorzystac z D15B2 z uszkodzonym rozrządem? Do D13B2, głowice, gaźnik, dołożenie drugiej chłodnicy na która w sumie jest miejsce


Comment