Czesc. Szukalem podobnego tematu lecz nie znalazlem lub nie potrafie... Wiec tak, w jajku mam d15b2 grzeje sie co chwile i ogolnie uszczelka wydmuchana. Oleju tez sporo pije wiec silnik zlom. Ale mam w calkiem dobrym stanie d14a4. I pytanie brzmi czy d14a4 bedzie pasowac normalnie bez przerobek pod osprzet od d15b2. Wiem ze z aparatem zaplonowym trzeba cos bedzie zrobic. A inne rzeczy? Łapy, kolektory, komputer. Wszystko bedzie pasowac? Auto do pracy wiec zalezy mi na czasie... Dziekuje z gory za odpowiedz
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Wymiana d15b2 na d14a4
Collapse
X
-
Pytałeś już i dostałeś odpowiedź. Jeśli nie wyczerpującą to zapytaj w założonym temacie a nie powielaj.
Zdejmujesz graty z d15 i zakładasz na d14,tyle w temacie.
Wybierasz sprzęgło które lepsze ,dokupujesz uszczelkę ssącego.
Jeśli masz wzmacnianą łapę górną silnika to wzmocnienie możesz wywalić.
Parę pierdół się różni,ale da się to sklecić w całość prawie p&p.
Komputer przeważnie daje radę się zaadaptować i utrzymać korekty paliwa na poziomie 10-12% i nie wywalać komunikatu.
Może ktoś coś doda,ale na wiele nie licz bo sprawa przerobiona i prosta jak drut z metra cięty.Last edited by m26; 02-02-2018, 00:45.
Comment
Comment