Witam wszystkich, mam pytanie, mianowicie: Jak wyregulowac gaznik w tym modelu ? 1.3 LPG, gaznik wymienilem z powodu wachania obrotow (koszt nowego[uzywanego] wyniosl mnie 70 zl)
problem falowania zniknał, natomiast dziwne rzeczy sie dzieja z moja hania, na zimnym silniku odpalam autko na benzynie obroty podnosza sie do 3 tys. jak na ssanie to chyba za duze, po jakims czasie lub rozpoczeciu jazdy maleja do 1000, gdy juz troche pojezdze obroty spadaja do 200-300 i autko lubi zgasnac, co moze byc przyczyna ? Tzn, glupie pytanie, bo przyczyna zapewne jest niewyregulowany gaznik, wiec jak go wyregulowac ? Ja widze 4 rzeczy ktore moge wyregulowac przy tym gazniczku, linke gazu, srube od ssania, plastikowa srubke ktora nie doszedlem jeszcze do czego sluzy, wiec licze, ze mnie oswiecicie no i srube do regulacji (chyba ilosci paliwa w komorze plywakowej) taka zolta srubka. Prosilbym abyscie nie pisali zebym znalazl szpeca bo chce wiedziec jak to sie robi i sam sie takim szpecem oczywiscie w odpowiednim czasie stac. Prosze o pomoc, z gory dziekuje pozdrawiam
problem falowania zniknał, natomiast dziwne rzeczy sie dzieja z moja hania, na zimnym silniku odpalam autko na benzynie obroty podnosza sie do 3 tys. jak na ssanie to chyba za duze, po jakims czasie lub rozpoczeciu jazdy maleja do 1000, gdy juz troche pojezdze obroty spadaja do 200-300 i autko lubi zgasnac, co moze byc przyczyna ? Tzn, glupie pytanie, bo przyczyna zapewne jest niewyregulowany gaznik, wiec jak go wyregulowac ? Ja widze 4 rzeczy ktore moge wyregulowac przy tym gazniczku, linke gazu, srube od ssania, plastikowa srubke ktora nie doszedlem jeszcze do czego sluzy, wiec licze, ze mnie oswiecicie no i srube do regulacji (chyba ilosci paliwa w komorze plywakowej) taka zolta srubka. Prosilbym abyscie nie pisali zebym znalazl szpeca bo chce wiedziec jak to sie robi i sam sie takim szpecem oczywiscie w odpowiednim czasie stac. Prosze o pomoc, z gory dziekuje pozdrawiam

Comment