Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Uszczelka pod głowicą.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Uszczelka pod głowicą.

    Witam to mój pierwszy post Dzis chcialbym wam przedstawic problem z moja "Honda" oczywiscie "Civic V" generacja, silnik 1.3, 16v, instalacja gazowa. Honde posiadam od kilku miesiecy i jest duzy problem, poniewaz kilka dni temu gasla sama po przejechaniu okolo 8 km, gasla na niskich obrotach gdy jechalem i musialem zwolnic na policjantach, jest niska wiec zwalnialem prawie do 0. Pozniej gdy gasla na policjantach musialem odpalac ja "z biegu". Auto stoi w garazu gdy ide po nocy odpalic ja i sprawdzic czy chodzi to zawsze odpala za jednym razem "od strzala". 2 dni temu zaczela klekotac z pod silnika, nie miala mocy myslalem ze chodzi tylko na 3 garach , a z wydechu wydostawalo sie dosyc sporo dymu, bialego dymu i ta sama sytuacja wczoraj po przejechaniu zaledwie 1 kilometra. Dolalem oleju i plynu chlodniczego bo zniknal. A 2 dzni wczesniej zalewalem chlodnice pod korek i zbiornik zapasowy tez. Codziennie plynu nie bylo w zbiorniczku to go dolewalem. Gdy chodzi na luzie na niskich obrotach jest okej nic sie nie dzieje, ale gdy pojade sobie z 10 minut, nie jadac zbyt szybko o tylko 80 km/h max to zatrzymuje ja a wskaznik nagrzania silnika wskazuje lekko ponizej normy, to z silnika dokladnie z okolic chlodnicy wydobywa sie dym spalajacego sie plynu chlodniczego!!! Sprawdzilem wszystkie weze, sa lekko miekkie, na zlaczeniach nic nie przecieka,pod samochodem nie ma plam plynu chlodniczego. Gdy odkrecam korek wlewu chlodnicy plyn mocno kipi i wyplywa przez jakas chwilke. Wentylator chodzi mysle ze normalnie, bo zalacza sie gdy silnik jest ostro przegrzany. Do srodka gdy wlacze nagrzewanie leci normalnie cieple powietrze bez zadnego smrodu itp. Gdy silnik chodzi na niskich obrotach prawie wogole nie dymi ale gdy przykrece mocy to juz naprawde leci sporo bialego dymu :/ Wczoraj gdy zobaczylem ze poziom oleju zmalal dolalem go i wlasnie wczoraj i przedwczroaj klekotal a dzis gdy rano ja odpalilem to chodzil zwawo jak nowka sztuka przyspieszal dobrze i mial dobra moc Akumulator jest slaby gdy wlacze ogrzewanie, ogrzewanie szyby tylniej, radio i swiatla po 5 minutowym postoju gasnie :/ Wymieniałem alternator jakis miesiac temu. Nie jestem doswiadczonym mechanikiem bo na razie wogole nim nie jestem gdyz dopiero jestem w 1 klasie technikum samochodowego, ale mysle ze to uszczelka pod glowica! Czy moze byc inna przyczyna? Moze wymienic termostat albo filtr oleju, moze pompe wody? Z gory przepraszam za moj nieprofesjonalizm :/ i BŁAGAM O POMOC :O


    z uwagi że nie czytasz nawet do 2 - to powinien być to wpis usunięty!!!!!
    ale gdzie piszesz?? w Dziale Klub ???
    Pierwszy wpis nie w tym miejscu, nie pomijamy Regulaminu przy rejestracji pkt 2. - Regulamin to przewodnik, podpowiedział by Ci co, gdzie i jak.
    Pkt 3 wyszukiwarka tematów - odnoście upg jest ich mnóstwo!
    Pkt 5 - obowiązuje pisownia w języku polskim.
    Pkt 5 kategoryczny zakaz pisania w tytule słów "pomoc" i "problem" - sabotujesz działanie wyszukiwarki - demolujesz forum!
    za dużo chaosu.
    Konieczna poprawa!
    Last edited by rambo7; 24-12-2016, 12:11. Powód: Regulamin.

  • #2
    Znajdź mechanika który zmieni te uszczelkę pod głowica i nie zedrze z ciebie, bo ewidentnie upg.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      To może być wina uszczelki kolektora.A dym przy chłodnicy osobną usterką.
      Jak rano będzie kulał,to zgaś zanim zacznie dobrze chodzić i pomacaj czy kolektor wydechowy u wylotu cylindra najbliżej skrzyni nie jest przypadkiem zimniejszy niż reszta.To możesz sprawdzić tylko na początku,więc nie grzej za mocno.
      Co do chłodnicy,to na zimnym silniku napompuj układ przez kruciec wężyka od zbiorniczka aż węże będą twarde i dopiero czekaj na wyciek,bo ciśnienie jest zawsze na silniku gorącym,a wtedy drobne wycieki są niewidoczne,bo od razu paruje.
      Czy po rozgrzaniu silnika płyn nie rośnie czasem w zbiorniku?

      Comment


      • #4
        Przepraszam za moja pisownie. Najlepsze jest to że w chłodnicy płyn jest klarowny i nie ma w nim śladów oleju, więc zastanawiam się co to może być :/ Silnik dziś chodził normalnie, nie dymił na biało ani za mocno, miał moc. Boje się że jak wyjadę w dłuższą trasę może to wystąpić drugi raz

        A co do tego płynu, to po rozgrzaniu silnika płyn z zbiorniczka uciekał mi ,a nie rósł więc nie wiem o co chodzi :/
        Last edited by rambo7; 24-12-2016, 15:47. Powód: po sobie stosuj Edycję

        Comment


        • #5
          nie pisz post pod postem, stosuj edycje masz na to 12 godzin warto naprawdę zapoznać się z zasadami na forum.

          Zamieszczone przez Grzechu_Jaku_ Zobacz posta
          Najlepsze jest to że w chłodnicy płyn jest klarowny
          no a czego się spodziewałeś? skoro co jakiś czas dolewasz świeży płyn to jakim cudem on ma być jak żur? - czyli logiczne musi być świeży płyn i klarowny, nie może być inaczej.
          Płyn wpada do silnika przez nieszczelną upg a płyn jest niepalny więc na wolnych obrotach gaśnie, a w zbiorniczku wyrównawczym znika, a z dupy dymi się na biało, to jest logiczne.
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez Grzechu_Jaku_ Zobacz posta
            Najlepsze jest to że w chłodnicy płyn jest klarowny
            Bo utrata kompresji nie musi równać się nieszczelnemu kanałowi smarowniczemu.
            Zamieszczone przez Grzechu_Jaku_ Zobacz posta
            Boje się że jak wyjadę w dłuższą trasę może to wystąpić drugi raz
            A wystąpi i dtrzeci i piąty i enty,bo samo się nie naprawi.
            Zamieszczone przez Grzechu_Jaku_ Zobacz posta
            płyn z zbiorniczka uciekał mi ,a nie rósł
            A to nie to samo?
            Zrób jak napisałem.Po rozgrzaniu silnika do połowy wskaźnika,wyjmij wężyk ze zbiornika ,przytrzymaj auto na 3/4 tysiącach obrotów i patrz czy węże zdążą stwardnieć zanim płyn będzie uciekał.
            Jeśli ucieka a węże sa miękkie to korek do wymiany jezeli ucieka przy twardych,to uszczelka.

            Comment


            • #8
              Zamieszczone przez Tigersoft Zobacz posta
              Kiedyś wypróbowałem taki tester i zdał egzamin:
              W zasadzie to wystarczy kupić płyn. Resztę dostaniesz w każdym markecie budowlanym w dziale winiarskim


              Samo przeprowadzenie testu może wiele wyjaśnić. Przejrzyj sobie ten temat:

              The 1st. - EJ9
              The 2nd. - ES7
              The 3rd. - FD7
              The 4th. - CU2
              ------------------------------------------------------------------

              ------------------------------------------------------------------

              Comment

              Working...
              X