Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

jak rozpoznać model silnika?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • jak rozpoznać model silnika?

    witam wszytskich. koledzy mam do was takie pytanie. jak mogę rozpoznać jaki mam rodzaj silnika? mam coupe z 94r 1,5 16v i czy to jest silnik d15b2 czy np d15b7 czy jest to gdzieś napisane?
    bo ten silnik co jest w fotoporadniku niby jest d15b2 ale ja mam troszki inny

  • #2
    ja otworzysz klape silnika, to pod przednia szyba mniej wiecej z lewej strony, powinna byc tabliczka z roznymi numerami. tam masz wyraznie wybite jaki masz slinik, (no chyba ze miales przeszczep a o tym nie wiesz) :P
    Civic 3D 1.4is '98

    Comment


    • #3
      no właśnie tego nie wiadomo hehe a chciałbym wiedzieć bo niby d15b2 mają 90 km a moja ma jakieś 101 bo w dowodzie mam 74kw tak że już sam nie wiem. no a tak jak pisałem to zdjęcie co jest w fotoporadniku niby jest d15b2 a ja mam inny silnik troszki

      Comment


      • #4
        Z lewej strony kolektora wydechowego (troche poznizej jego poziomu) bedzie plaski, prostokatny obszar na bloku, gdzie bedzie wybity model silnika. A dokladnie model samego bloku, wiec uwazaj jak miales np zakladana inna glowice lub wielopunkt- bedzie to wygladac inaczej

        Hmm to moze masz D15B7? One maja sto kunia... Wielopunkt, wiec wyglada inaczej kolektor dolotowy.
        Last edited by przemo_wb; 04-03-2009, 21:29.

        Comment


        • #5
          a to możliwe że np będzie napisane d15b2 a tak naprawde to będzie coś innego? a inną głowice jak rozpoznam? a wielopunkt?
          może ktoś ma jakieś zdjęcia?
          a może ja podeśle swoje i wtedy może będzie prościej?

          Comment


          • #6
            Pogldadowe zdjecia w zalaczniku
            Załączone pliki

            Comment


            • #7
              byłem szybko w garażu i tam pisze że d15b2 a wygląda tak jak ten z prawej na zdjęciu

              Comment


              • #8
                Oznaczenie silnika i jego numer masz wybite na bloku silnika. Jak staniesz przed komorą silnika to jest on po lewej stronie osłony kolektora na takim kwadratowym polu. Może go nie być widać, bo u mnie był pod warstwą brudu, więc usuń brud to ukaże się to o co Ci chodzi. Jak nie znajdziesz to zrobię fotkę, zaznaczę i wrzucę w ten temat.
                Moja była: Honda CRX del Sol VTi B16A2

                Moja była: Honda Civic '92 EG8 1.5 (D15B7) automat (V gen) sedan 4D wer. USA



                TPGarage - MECHANIKA - DIAGNOSTYKA - KLIMATYZACJA - WULKANIZACJA - SPAWANIE TIG/MIG - SPAWANIE PLASTIKÓW - PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH

                PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH - WARSZAWA I OKOLICE

                OGLĘDZINY SAMOCHODÓW PRZEZ ZAKUPEM - WARSZAWA I WOJ. MAZOWIECKIE

                Comment


                • #9
                  No to wyglada na to ze miala hania kiedys seryjnego D15B2 i ktos zalozyl potem do niej wielopunkt.

                  Comment


                  • #10
                    kurcze czyli coś było kombinowane. a teraz takie pytanie. to rozrząd kupować do b7 tak? czy jak to wygląda?

                    Comment


                    • #11
                      a to tak sobie można kombinowac przy silniku? można ze zwykłwego zrobić wielpunkta? kurde normalnie spoko.

                      Comment


                      • #12
                        Czy kombinowane, czesto tak ludzie robia, zeby dodatkowego konia miec, wiec sie nie przejmuj. Ja np bym chcial byc w Twojej sytuacji
                        Z wielopunktem dopiero zaczyna sie zabawa, jak ktos lubi grzebac w elektronice. A nawet jak nie chcesz grzebac, to masz +10 kunia
                        Mi w glowie swita ze glowice (jesli masz seryjna) sa takie same, ale niech potwierdzi ktos jeszcze, bo nie jestem na 100% pewny.
                        Last edited by twizzter; 04-03-2009, 21:44.

                        Comment


                        • #13
                          to niech mi tylko ktoś napisze jak to z tym rozrządem do jakiego silnika kupować?

                          Comment


                          • #14
                            No jesli masz tylko zalozny wielopunkt, i niezmieniona glowice to normalnie kupujesz do B2. Moze jednak zrob fotke i pokaz jak to wyglada.

                            Comment


                            • #15
                              W coupetach przecież najsłabszy montowany silnik to b7, d15g2 nie było standardowo montowane

                              Comment

                              Working...
                              X