Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nie mogę odpalić samochodu 1.3 16V D13B2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nie mogę odpalić samochodu 1.3 16V D13B2

    Witam

    Mam duży problem z odpaleniem samochodu. Auto paliło super bez żadnych problemów, w sobote odmówiło. Sprawdzałem iskre, paliwo,przewody. Dzisiaj założyłem nowy palec i kopułkę...honda nie odpaliła (myśle ze moze to moduł)
    Proszę o pomoc

  • #2
    Andrzej80 najpierw zapoznaj sie z regulaminem bo to obowiazek kazdego nowego forumowicza.

    Comment


    • #3
      Witam

      Chcialbym się przywitać że wszystkimi Forumowiczami i posiadaczami samochodów marki HONDA

      P.S. Przepraszam że nie zaczołem od tego wstępu wchodząc na forum. Proszę o pomoc w mojej sprawie

      Comment


      • #4
        A akumulator sprawdziłeś? To trzeba było sprawdzić na początku (stan naładowania, czy klemy i bieguny nie są zaśniedziałe), a potem dopiero świece,przewody i inne.
        Moja była: Honda CRX del Sol VTi B16A2

        Moja była: Honda Civic '92 EG8 1.5 (D15B7) automat (V gen) sedan 4D wer. USA



        TPGarage - MECHANIKA - DIAGNOSTYKA - KLIMATYZACJA - WULKANIZACJA - SPAWANIE TIG/MIG - SPAWANIE PLASTIKÓW - PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH

        PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH - WARSZAWA I OKOLICE

        OGLĘDZINY SAMOCHODÓW PRZEZ ZAKUPEM - WARSZAWA I WOJ. MAZOWIECKIE

        Comment


        • #5
          Dobrze Andrzej ale po pierwsze regulamin,po drugie witamy się w innym dziale.

          Jeżeli jest iskra i przewody ok to szukałbym w układzie zasilania (może pompa paliwa lub zapchany filtr paliwa)

          Comment


          • #6
            Jeśli akumulator okarze się ok i rozrusznik będzie kręcił, to warto by było sprawdzić cewkę zapłonową jest duże prawdopodobieństwo że może to być przyczyną.

            Comment


            • #7
              mogłbys opisać troche jasniej jak sie zachowuje autko czy kreci rozrusznik czy jest prąd bo jesli jest prad to zwroc uwage czy czasami nie tyka jak przekrecisz zaplon

              Comment


              • #8
                ja ostatnio miałem podobny przypadek ale była to tylko drobnostka ponieważ miałem mało paliwa w baku a parking przed blokiem jest pod lekkim kontem,nie mogłem właśnie odpalić ale wrzuciłem na luz ,autko zjechało ze 3 metry na płaski teren i od razu odpaliła(paliwo nie dochodziło),pozdrawiam...

                Comment


                • #9
                  sprawdz paliwo.jak masz iskre to przelutuj przekaznik pompy paliwowej.najprawdopodbnie jest to wina tego przekaznika.w hondach to jest normalka.

                  Comment


                  • #10
                    Akumulator jest sprawny w 100%. Klemy też. Rozrusznik kręci paliwo dochodzi, a honda nie pali. Dzisiaj oglądał w garażu auto elektryk i sugeruje że mimo że jest iskra może to być sprawa cewki i modułu. Jest to jakiś wydatek a w sklepach raczej zwrotów na elektryke nie przyjmują. Dogadalem się z innym elektrykiem na jutro, ze dostracze mu cały aparat zapłonowy żeby sprwdził i wtedy dopiero podejmę dalsze kroki. Jeśli chodzi o pompę paliwa to w D13B2 jest mechaniczna więc nie wiem czy przekażnik ma duży wpływ i czy jest w tym modelu?. Dziwna sprawa mam Honde juz 5 lat i tu taki psikus.

                    Comment


                    • #11
                      tak pompe masz mechaniczna,takze przekaznika nie ma,wez strzykawke zasiij do niej troche benzyny sciagnij pokrywe filtra wstrzyknij ,i odpal powinna załapac

                      Comment


                      • #12
                        KOLEGO MIALEM TO SAMO !!!!!!!!!!!!!! to wina paliwa zatankowałem taki syf i masakra !! mi kolega gażnik czyścił i po wypompowaniu paliwa z baku z zalaniu 98 odpala od szczału.

                        Comment


                        • #13
                          Paliwo raczej nie , bo mam w samochodzie instalację gazową i też nie chce zapalić. Wrócilem właśnie z garażu pomierzylem miernikiem cewke i moduł wg. opisu w książce. No i okazało się że napiecie pierwotne i wtórne w cewce wybiega poza dane z ksiązki co oznacza ze cewka jest do wymiany. Jesli chodzio o moduł to nie jestem pewny, dlatego wymontowałem aparat zapłonowy i daje go do elektryka...

                          Comment


                          • #14
                            mówiłem, że cewka to jest częsta przyczyna. Czasami moduł też dostaje oby twój był sprawny! pzdr.

                            Comment


                            • #15
                              jesli jest prad to zwroc uwage czy czasami nie tyka jak przekrecisz zaplon
                              A co jeśli tyka? I jakie to miałoby być tykanie? Takie co chwilę podczas odpalania czy jednorazowe przy przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu?
                              sigpic
                              UFO, 1.8 Sport
                              Chcesz instrukcję serwisową? Mam ją tu

                              Comment

                              Working...
                              X