Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wtryski nie puszczają paliwa.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zabieraj od nich auto i sam szukaj przyczyny skoro znasz sie coś na mechanice odczytaj bledy, napisz jakie i coś pomożemy
    sigpic
    Moja piękna - http://www.civicforum.pl/showthread....stia-EG3-D13B2
    Custom Buggy 126p - http://www.civicforum.pl/showthread....t=custom+buggy

    Comment


    • #17
      Odebrałem honde od Mechanika. Nie zrobione nic. Mówił że elektryka jest w kiepskim stanie i że ktoś wcześniej pchał łapy. Cytuje "3 puszki od alarmów włożone, kable pocięte, nie wiem jak dojsc do ładu, nie wiemy jak to zrobić. Nie umiemy połączyć się z komputerem pokładowym, komputer jakby chciał się połączyć ale zawiesza się". Okey spoko, w sumie myślałem że dzisiaj odbiore bo oddawałem do profesjonalnego warsztatu.
      Moje wnioski są takie:
      Prąd do komputera dochodzi jednak myślę że jest on uszkodzony. Oznaczenie komputera końcowe J5. Kupiłem na allegro, czekam. Chłopaki za swoją robote nic nie brali bo nic nie zrobili. Jedynie 50zł za holowanie.
      Jeżeli komputer nie będzie działał to nie będe miał wyboru i będe musiał puścić hondę na części :/

      Comment


      • #18
        Cytuje "3 puszki od alarmów włożone, kable pocięte, nie wiem jak dojsc do ładu, nie wiemy jak to zrobić. Nie umiemy połączyć się z komputerem pokładowym, komputer jakby chciał się połączyć ale zawiesza się"

        Jeżeli komputer nie będzie działał to nie będe miał wyboru i będe musiał puścić hondę na części.
        Masz jeszcze opcje zakupu nowej wiązki silnikowej i wymiane jej. Jest przy tym troche roboty ale jest to wykonalne
        sigpic
        Moja piękna - http://www.civicforum.pl/showthread....stia-EG3-D13B2
        Custom Buggy 126p - http://www.civicforum.pl/showthread....t=custom+buggy

        Comment


        • #19
          Nowej wiązki do d 14a8 ? Stary ja tego nigdzie nie dostane. Wersja z klimą podgrzewanymi fotelami... Jestem w dup**.

          Comment


          • #20
            Zamieszczone przez pawel15 Zobacz posta
            Nowej wiązki do d 14a8 ? Stary ja tego nigdzie nie dostane. Wersja z klimą podgrzewanymi fotelami... Jestem w dup**.
            zawsze jest wyjście
            w ostateczności przerabiasz wiązkę na OBD1 i konpa PO6 przerobionego z wgranymi mapami pod d14
            wpierw sprawdź zasilanie wtrysków + jest po stacyjce stały na wszystkich wtryskach
            steruje komp masą wtrysków
            ja miałem u siebie pełną elektrykę i klimę (OBD2A) przeróbka wiązki silnika , podmiana kompa i aparatu
            u ciebie jest zapewne psełdo OBD1 ( jeśli masz MB) być może wystarczy lekka rzeźba wiązki
            jaki masz komp ? i ile wtyczek ,najlepiej fotkę
            jaką masz budę ? HB czY MB ? ( na profilu 1,5 a tu że d14 ) jaki gaz sekwencja czy zwykły
            może po odłączeniu przy aku LPG wtryski odcięte nadal ?
            Last edited by wiesko126; 08-01-2016, 22:10.
            sigpic moje autko D16W4VTEC
            http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

            Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


            https://www.youtube.com/my_videos?o=U

            Comment


            • #21
              Kolego komputer pokładowy J5. https://allegro.pl/komputer-sterowni...895620203.html
              Taki mam komp.
              Budę mam Sedan 4d. rocznik 93 d14a8 gaz zwykły, rura w dolot. Może i tak odpinałem komputer od gazu, nadal to samo...
              Możliwe jest to że mam tak samo przerobione jak Ty. Co mam robić, ręce opadają...

              Jak sprawdzic zasilanie wtrysków ? Po przekręceniu kluczyka jest ciągle napięcie, wtryski przecież sterowane są masą.
              Last edited by pawel15; 08-01-2016, 22:32.

              Comment


              • #22
                Zamieszczone przez pawel15 Zobacz posta
                Cytuje "3 puszki od alarmów włożone, kable pocięte, nie wiem jak dojsc do ładu, nie wiemy jak to zrobić. Nie umiemy połączyć się z komputerem pokładowym, komputer jakby chciał się połączyć ale zawiesza się"
                wróciłbym do tej informacji.
                Więc nie zrobili nic bo to robota pracochłonna do której trzeba mieć cierpliwość i trochę pojęcia a efekt tez nie musi być z góry pewny.
                Jednak jest to być może istotna informacja którą bym wykluczył zanim zmienisz Kompa! - bo jeśli się okaże że po uporządkowaniu kabli będzie ok to po co zmieniać kompa? a jak nowy komp nie zadziała to zdurniejesz do reszty bo nie będzie wiadomo czy to komp czy jakieś inne "zabezpieczenie".
                Sprawa jest prosta wymaga tylko cierpliwości i metodycznego postępowania.
                Skoro stwierdzili co stwierdzili to bajzel w kablach byc musi, rozbierz nieco plastików pod kierownicą i te po bokach pedałów.
                Odnajdź po kolei te puszki "alarmów" i każdy kabelek z osobna odnajdź jego miejsce mocowania, domontuj i zaizoluj.
                W ten sposób znalazłem wielokrotnie w alarmach VI gen miejsce przecięcia kabla podającego zasilanie na pompe, może ktoś kumaty podpiął się pod zasilanie wtrysków? sprawa była banalna bo wystarczy że odlutowałem obwód alarmu a kable które były przecięte zwarłem i - fabryka wszystko chodziło jak nówka od dealera. Możliwe że to był 1 kabelek zapinający obwód zasilania wtrysków i trafienie w 10ke.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #23
                  Możliwe ze tak jest. Czyli piszesz zeby wywalić te puszki z alarmów ?
                  No niby tak, a nie lepiej auto oddać do elektryka samochodowego ? Pytanie jaki to będzie koszt... Możliwe ze ktoś podpiął się pod zasilanie, tego nie wiem, a pogoda kiepska aby pod blokiem pozwolić sobie na swobodne kręcenie, raczej rozumiesz co mam n myśli, mimo ze narzedzie posiadam i cały sprzet ale warsztatu nie.

                  Comment


                  • #24
                    Zamieszczone przez pawel15 Zobacz posta
                    Czyli piszesz zeby wywalić te puszki z alarmów ?
                    a po cholerę one tam są? przypuszczam że chłopaki od tego chcieli zacząć wykluczać obszary i to ich tłumaczy, bo robota jest uciążliwa.
                    Jeśli ktoś te alarmy pozakładał to nie ma siły byś kabel.... po kablu ... nie doszedł gdzie dany kabelek został przylutowany/zamocowany. Odnajdź je usuń a miejsca ich lutowań mocowań zaizoluj! to ważne by czegoś nie zjarać! Jeśli to sa alarmy to w tamtych czasach tak to montowano że zawsze przecinano przewód albo do pompy paliwa albo od zasilania wtrysków i pomiędzy kabel lutowano obwód alarmu.
                    Nie twierdzę że to pomoże, no ale od czegoś trzeba zacząć. Weź sobie probówkę 12v zwykłą taką za 1,5zł. z kabelkiem i krokodylkiem. Czasem jest tak że można odnaleźć ciekawe przewody od pompy czy od kierunków czy od krańcówek drzwi, zaznacz sobie je na przyszłość może wykorzystasz.
                    Zamieszczone przez pawel15 Zobacz posta
                    a nie lepiej auto oddać do elektryka samochodowego ?
                    uwierz w siebie... odkręcasz plastiki osłony i masz puszkę i lecisz ..palcem ... usuwasz opaski jak przeszkadzają i lecisz palcem do końca każdego kabla.... to banalne!
                    Musisz wiedzieć że każdy kabel z alarmu nie ma więcej jak 30cm! ...tylko 30 cm! nie ma wafla .... no musisz trafić na jego koniec i mocowanie. Wtedy będziesz widział czy dany kabel jest tylko przylutowany do danego przewodu instalacji czy przewód instalacji jest przecięty a końce podpięte w różne miejsca.
                    Last edited by rambo7; 08-01-2016, 23:11.
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment


                    • #25
                      weź miernik (nawet jak nie masz ,nie są drogie ) i posprawdzaj przejście wiązki kabelki wtrysków

                      P1J -z linku jest na psełdo OBD1 wtryski chodzą parami jak d14a3/4 d14a7/8
                      (ważne są środkowe oznaczenie np; P06, P28 P1K )
                      i jaki masz dokładnie komp w aucie i co z IMMO ?
                      były P1J i z immo i bez immobilajzer też blokuje wtryski


                      skąd jesteś ?

                      poszukaj zakładu i mechanika hondziarza
                      czy jak wcześniej wspomniano robiłeś samodiagnostykę ?
                      u mnie mimo uwalonego kompa w trybie awaryjnym ale chodził
                      Last edited by wiesko126; 09-01-2016, 07:11.
                      sigpic moje autko D16W4VTEC
                      http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

                      Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


                      https://www.youtube.com/my_videos?o=U

                      Comment


                      • #26
                        Rozumiem. To zdjęcie jest z komputera pokładowego i jego kostek ? Jak tak to bardzo cenna i fajna rada. Okey czyli sprawdzać napięcie na wsadzonych kablach do OBD czy wyciągnąć wtykę i sprawdzać napięcie w środku złącza ? Jestem z Lubelskiego/Chełm. Wcześniej nie robiłem samodiagnostyki w tym samochodzie. Mam dokładnie taki komp jaki wysyłałem Ci z aukcji, ten górny, J5. Kod i cała reszta zgadzają się. No ja nie mam immo, to rocznik 93, takie mam wrażenie, nawet nie ma zapalającego się kluczyka na desce rozdzielczej, tak więc tak myślę. Wgl iskra jest i pompa pompuje, na plaku odpala, więc to immo ?
                        Last edited by pawel15; 09-01-2016, 07:09.

                        Comment


                        • #27
                          odpinasz kostkę z kompa ,na mierniku ustawiasz na brzęczyk -diodę i lecisz po kablach kostka -wtryski (czy niema przerwy w obwodzie )
                          zasilanie stałe +12v żółte kable (po zapłonie )
                          immo zazwyczaj odcina rozrusznik i właśnie wtryski
                          szkoda że daleko mieszkasz , spróbuj poszukać kogoś ze swojej okolicy kto stroi i zajmuje się hondami
                          sigpic moje autko D16W4VTEC
                          http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

                          Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


                          https://www.youtube.com/my_videos?o=U

                          Comment

                          Working...
                          X