Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

honda civic silnik d15b2 1.5 16V - problem z check-iem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • honda civic silnik d15b2 1.5 16V - problem z check-iem

    Problem dot. pracy silnika na benzynie i na gazie. Komputer pokazuje błąd z wtryskiwaczem lub z jego obwodem. Gdy odpalam na beznzynie prze chwile silnik pracuje prawidłowo (włącza się ssaie) gdy sie rozgrzeje wywala checka. Gdy odpale silnik ponownie znów przez chwile (róznie czasami kilka sekund a czasami nawet minut) jest ok po czym znów zapala się check i nie ma jazdy, silnik kręci na trybie awaryjnym do 3,5 tys obrotów i szarpie.
    Gdy honda odpalana i jest na gazie i na tym gazie jezdzi wszystko jest ok a na benzynie cały czas to samo pomocy!!!!

  • #2
    Kolego najpierw regulamin i przywitanie a dopiero żale i rozpacze....

    Comment


    • #3
      ok. sorki witam was wszystkich i pozdrawiam

      Comment


      • #4
        jedna dobra rada.wywal gaz!

        Comment


        • #5
          Witamy się w dziale "Przedstaw się" nie tutaj w postach.........następnym razem dostaniesz ostrzeżenie lub twoje konto może zostać skasowane przez administratora jeżeli nie będziesz się stosował do regulaminu...

          Co do twojej wypowiedzi "dax" to czytaj dokładniej to co ktoś pisze. Kolega napisał że na gazie jest wszystko OK...wiem że napisanie byle czego to łatwy sposób na zyskanie większej ilości postów.

          No ale koniec narzekania na was do rzeczy...

          Nie dokładnie zrozumiałem słowa "komputer pokazuje błąd" robiłeś samodiagnostykę czy chodzi ci że zapala checka?

          Jeśli nie robiłeś samodiagnostyki to warto ją zrobić na forum znajdziesz informacje co i jak należy zrobić. Komputer wtedy pokaże ci błąd i problem będzie łatwiejszy do zdiagnozowania i rozwiązania.
          Tak na pierwszy rzut oka "internetowy rzut oka" to faktycznie mogą być wtryski do wymiany, posprawdzaj też bezpieczniki chociaż raczej mało prawdopodobne że któryś jest przepalony

          Comment


          • #6
            kolego mój kumpel miał takie objawy tylko że w bravie. pojechał na kompa i okazał się że jeden wtryskiwacz jest uszkodzony

            Comment


            • #7
              tak wczoraj robiłem samodiagnostykę poprzez zmostkowanie i jest to błąd
              16 - Wtryskiwacz paliwa lub jego obwód (silnik D15B2)
              I ta pomaranczowa kontrolka silnika sie pali tylko gdy przełacze na benzynie

              Comment


              • #8
                No tutaj pierwszą myślą jest wtrysk jednak hondę ciężko podpiąć pod komputer bo mało kto podpina raczej tylko serwis.....dlatego apeluje o samodiagnostyke

                Uprzedziłeś mnie z postem widzę. No to już wiesz co jest przyczyną, sam nieraz widziałem uszkodzone wtryski w hondach i w innych. Pozostało sprawdzić ile to kosztuje i działać. Słyszałem kiedyś opinie że najlepiej wymieniać wszystkie wtryski za jednym razem ale ile w tym prawdy to nie jestem stanie stwierdzić...to zależy też od pojemności portfela
                Last edited by Gość; 10-02-2009, 20:16.

                Comment


                • #9
                  a masz tak od jakiegos czasu czy od początku?U mnie check pali sie i na benzynie i na gazie i to ponoć czesty przypadek ale nie problem,podjec do jakiegoś maistra od instalacji i niech sprawdzi ją najpierw...

                  Comment


                  • #10
                    mam tak od momentu kiedy ja kupiłem a mam ja juz 6miesicy

                    Comment


                    • #11
                      a jesli wtryski naprawde były by walniete to dlaczego na gazie chodzi normalnie??

                      Comment


                      • #12
                        kolego gaz nie idzie przez wtrsykiwaczwe i dlatego na gazie bedzie chodził dobrze

                        Comment


                        • #13
                          mechanik powiedział mi ze to nie problem nie z checkiem tylko brakiem wiedzy przy montażu gazu.Do d15b2 trzeba zastosować specjalny emulator na te dwa wtyskiwacze-same rezystory nie pomogą musi być indukcyjność i
                          Wystarczy wymienic emulator z 2 kanałowego na 4 kanalowy i po problemie

                          czy to prawda?? Czekam na opinie??

                          Comment


                          • #14
                            to może byc prawda ale też możesz miec walnięty drugi wtryskiwaczniw wim dokładnie ale w b2 on właśnie załącza się w okolicy tych obrotów o których pisałeś. Generalnie nie spotkałem się w mojej hondzie żeby załączył się jakiś tryb awaryjny nie wiem czy nawet coś takiego jest (ale człowiek uczy się przez całe życie) w sumie nawet jak mi wywalał błąd tdc to wkręcała się prawi normalnie na obroty.

                            Comment


                            • #15
                              a ktory to wtryskiwacz sie powinien załączaczyc się w okolicy 35000 obrotów bo podajrze sa dwa kolory

                              Comment

                              Working...
                              X