Witam! Ponieważ w mojej Hani niestety silnik poowiedział dobranoc muszę sie rozejżeć za nowym serduchem. Jest to niewątpliwie okazja do tego żeby przejść na coś większego stąd moje pytanie. Ponieważ mam d13b2 z lpg 1gen musiałbym na starcie wyłożyć jakieś 5-6 stówek ekstra na graty zeby przejść na minimum 3 generację gazu gdybym pakował wtrysik na co mówiąc szczerze nie stać mnie odrazu na już więc ni a sam początek jestem skazany na gaźnik choć w planach dalszych jest wtrysk i upgrade lpg. Moje pytanie jest następujące: czy d15b3 jestjednostką w pełni plug&play? Jak z trwałością tego silnika i przede wszystkim czy ma to sens czy lepiej zostać przy 1.3? Narazie powiem ze swap odrazu na d15b7 czy d16z6 nie wchodzi w grer ze wzgledu na fundusze.
Z góry dziękuję za wszystkie wypowiedzi.
Z góry dziękuję za wszystkie wypowiedzi.

Comment