Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Honda 1.5 v-max

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda 1.5 v-max

    Witam posiadam od kilku dni Hanie a już się polubilismy 1.5 92 rok .Wszytko ładnie pięknie ale .... Mianowicie mam problem Hania kręci obroty na maxa na loozie brak odcięcia ..... 1 2 3 150 wrzucam 4 dochodzi do 6.5 tysiąca mam 170 i stoimy w miejscu nie idą obroty ani prędkość a mamy jeszcze 5 bieg do wykorzystania .... Co może być przyczyną ?? ze Hania chce a nie może już więcej się rozpędzić .... może być wina prądu ?? bo zdaje ki się ze coś jest pogrzebane z instalacją słabe prądy daje. Może być mankament ze jest inna skrzynia wsadzona czy wystarcza jej może zwykle wymiana świec i filtra paliwa . na każdym biegu śmiało kręci do 8.5 tysiąca wbijam 4 i z 150 dojdzie do 170 i tak zostaje może kat zapchany badx gaźnik albo przepustnica ?? Proszę o porady z góry dzięki za pomoc.

  • #2
    Na początek reprymenda i to ostra:
    1: Regulamin!!! przeczyta, zastosuj się
    2: Wątek powinien już wylecieć za opisanie go PROBLEM!, tematy opisujemy rzeczowo


    I teraz 3:- czy ty oczekujesz od auta 23 letniego że będzie jechał 300 km/h czy 200km/h? Katalogowo ma chyba 170km/h max... To norma że obroty nie rosną bo silnik nie ma więcej mocy. W życiu nie dokręcisz do końca na 5 biegu... Ja mam 1.3 i pójdzie 190km/h samemu, ale mam zdrowy silnik, nie wiem jaki jest twój.
    Reasumując - to normalne, chcesz więcej? Swap na d16/b16/b18/k20/k22 itp,itd....
    Nie szukaj na siłe
    sigpic
    Moja piękna - http://www.civicforum.pl/showthread....stia-EG3-D13B2
    Custom Buggy 126p - http://www.civicforum.pl/showthread....t=custom+buggy

    Comment


    • #3
      @kisiel - katalogowo silniki 1.5 rozpędzają nasze Hondy do 177km/h przy założeniu zdrowego silnika i braku modyfikacji. Jeżeli jest to 92' to utrata tych 7km/h z V-max jest rzeczą normalną, związaną z procesem eksploatacji samochodu niestety.

      Jeżeli odczuwasz niedosyt to albo robisz tak jak napisał m_isie_k, czyli swapa na mocniejszą jednostkę (1.6 113KM ma już V-max na poziomie 192km/h w serii), albo zaczynasz dłubać, jak Ci się uda to wzorem kolegi m_isie_k uda Ci się zwiększyć V-max, ale jest to związane po prostu ze wzrostem mocy i zadbaną jednostką.

      Comment


      • #4
        silnik igła dziwne ... koledzy mają te same roczniki i silniki i200 bez problemu w 5 idxie ..... misiek 23 letnie auto zapierda.... miałem CalibrE turbo katalogwo ma 230 a 265 z palcem w du... szło narazie zostaje 1.5 jest e planie v tec 180 koni u kumpla robi olbrzymią robotę

        Comment


        • #5
          Rozmawiamy o Hondzie, nie kalajbarze. Nie wiem jakie tam silniki. Wiem jakie w hondzie. Tak z dobrej górki w jedn osobę 200 poleci, ale zależy od stanu silnika. Jak wstawisz jakis większy silnik to możesz i 300 lecieć tylko po co? Po co 23 letnim autem jechać koło 200, żyłowanie i męczenie silnika, do tego stare auto, hamulce nie są za dobre fabryczne, spalanie ogromne, zresztą gdzie w Polsce legalnie tyle jechać? Max 140 można i więcej nie potrzeba. No ale masz inne potrzeby zostaje Ci swap albo modzenie silnika, bo widocznie twój silnik jest w średniej kondycji.

          A na przyszłość, pisz językiem polskim, bo ciężko rozszyfrować twoje wypowiedzi.

          Myślę że temat możemy zakończyć
          sigpic
          Moja piękna - http://www.civicforum.pl/showthread....stia-EG3-D13B2
          Custom Buggy 126p - http://www.civicforum.pl/showthread....t=custom+buggy

          Comment

          Working...
          X