Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Problem z odpalaniem, warczący tłumik.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Problem z odpalaniem, warczący tłumik.

    Witam. Jestem od niedawna szczęśliwym posiadaczem Hondy Civic z 92r z silnikiem 1,5. Bardzo jestem zadowolony z samochodu lecz zauważyłem przy nim kilka niepokojących rzeczy. Przejdę do sedna sprawy.

    - Pierwsza sprawa to taka że przy zimnym silniku moja Civic zapali dopiero gdzieś tak za 4-5razem, pierwsze odpalania nie przynoszą efektu chociaż widać że rozrusznik kręci. Przy kolejnych próbach gdy dodam gazu przy odpalaniu i przytrzymam go na obrotach rzędu 2500 to samochód chodzi lecz gdy zdejmę nogę z gazu to samochód spada na obroty 1500 (domyślam się że załącza się ssanie) lecz długo na tych obrotach nie stoi ponieważ od razu one maleją i samochód znowu gaśnie. Dopiero już za kolejnym razem da radę go odpalić i nim jechać. Dodam jeszcze, że przy małych obrotach - około 2000-2500 - zaraz po odpaleniu samochód się "dławi" dopiero gdy wyłączy się ssanie samochód da się normalnie prowadzić. Czy to jest normalny objaw ?

    - Druga sprawa jest taka iż poprzedni właściciel wymontował z auta katalizator a w jego miejsce wstawił metalową rurkę i ją przyspawał. Teraz cały układ wydechowy strasznie warczy. Czy da się to jakoś wyeliminować ?

    z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

  • #2
    rano pokrec go dwa razy ,pewnie nie odpali i podnies maske odkrec swiece,sprawzd czy jest zalana czy sucha

    Comment


    • #3
      A co do wydechu, to można wyciąć, tą rurkę i wstawić z powrotem katalizator, no chyba, że był wymieniany końcowy tłumik i dlatego warczy

      Comment


      • #4
        a da się nie wstawiać katalizatora tylko coś tanim kosztem aby nie warczał ?

        Comment


        • #5
          A tłumik masz oryginalny czy zmieniany bo to może być przyczyną warczenia.
          Kolega ostatnio grzebał przy aucie i okazało się, że katalizator się w środku rozsypał, więc wybebeszył środek i okazało się, że auto ciszej chodzi...

          Comment


          • #6
            tlumik moze gdzies o podwozie ci walic

            Comment


            • #7
              tłumik jest oryginalny. Problem z odpalaniem już jest wyeliminowany, wystarczyła zmiana świeczek. później zajmę się tłumikiem.

              Comment


              • #8
                Niestety muszę powrócić do tematu. w Hondę wstawiłem strumienice dzięki czemu już jest cicho. niestety problem z odpalaniem się znowu pojawił. za pierwszym razem nie da rady odpalić samochodu, zaś za drugim (gdy trochę "podpompuje" gazem) już jest ok ale na niskich obrotach jest takie dziwne dławienie dopóki się nie wyłączy ssanie, Czy to normalne ? i co zrobić z tych rozruchem samochodu ?

                Comment


                • #9
                  Spróbuj wyczyścić silniczek krokowy, wymień filtr paliwa i filtr powietrza powinno się poprawić, jak odpalasz silnik wyłącz wszystkie zbędne odbiorniki prądu - światła, dmuchawę, radio co się da żeby silnik miał jak najmniejsze obciążenie i sprawdź jeszcze raz świece być może je zalewa i wymiana świec przyniosła wówczas tylko chwilową poprawę

                  Comment


                  • #10
                    wymieniony filtr powietrza i filtr paliwa na nowy... efekt ? udaje mi się go odpalić go za pierwszym razem lecz muszę nadal "pompować" gazem i po odpaleniu przytrzymać go około 7sekund na obrotach rzędu 2tysięce, później można juz nim swobodnie jechać. ktoś ma jeszcze jakieś pomysły jak zrobić by odpalanie było na tak zwany dotyk ?

                    Comment


                    • #11
                      czy naprawdę nikt mi nie pomoże ?

                      Comment

                      Working...
                      X