Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wymiana silnika d13b2 na 'nowy' , Prośba o rady.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wymiana silnika d13b2 na 'nowy' , Prośba o rady.

    Witam Serdecznie Panowie... i Panie

    Krótkie pytanie odnośnie wymiany silnika, niestety serce pękło mojej Hani, ale nabyłem drugie sprawdzone, z tarczą w dobrym stanie w gratisie. Nie chcę zbędnie kręcić się przy silniku , chciałbym przeprowadzić wymianę szybko, bezboleśnie i bez utrudnień, stąd prośba o Wasze rady ... krok po kroku (nie chcę niczego popie***ć). Dziś przygotowałem 'niezbędne' klucze , odkręciłem chłodnice, alternator, kolektor itp itd ... z tego co zauważyłem, jest możliwość wymiana słupka bez wyciągania skrzyni, yep? silnik lepiej odkręcić z gaźnikiem czy go odpiąć Pozdrawiam ! .
    Last edited by grodzki18; 02-02-2015, 17:23.

  • #2
    Filozofii nie było... odpiąłem kolektor ssący od silnika, słupek wyciągnełem bez skrzyni -górą- musiałem tylko odkręcić mocowanie do poduszki dla większego luzu.... fajna zabawa, pozdrawiam.

    Comment


    • #3
      Panowie no i psikus... mam problem ze scaleniem silnika/skrzyni. mianowicie od strony pasa przedniego wszystko posuwa się do przodu tak jak powinno jeśli chodzi o śruby, frez trafia na ząbki tak jak powinien, ale pojawia się problem z drugą stroną no i siłą rzeczy wszystko się kosi i misterny plan idzie w pizd*u. Dodam że silnik jest wkładany razem ze sprzęgłem do auta w wersji noblesse, wiem że różni się skrzynią od reszty (s20).
      No i powiedzcie mi, czy tarcza sprzęgłowa ze skrzyni z typowej serii jest taka sama?
      Jak najprościej scalić? może gdzieś popełniam błąd?

      ,,Sprytni uczą się na cudzych błędach, uparci na swoich, a głupcy nie uczą się wcale... ''

      Comment

      Working...
      X