Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic V 1.5 - drga i szarpie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Civic V 1.5 - drga i szarpie

    Witam,

    Przy rozgrzanym silniku zaczyna rwać, wrzucam bieg, gaz i rwie. Przy chłodnym wydaje się być wszystko ok.

    Co może być tego przyczyną?

  • #2
    Kolego zakładasz wątek o tematyce która już istnieje Prześledź istniejące wątki, a jeśli dalej nie uzyskasz odpowiedzi podłącz się do któregoś z nich Pierwsze z brzegu:
    Panowie pomocy mam civica 1.5 16 v sedan z 93 r przy ruszaniu czasami silnik strasznie szarpie , aż cały podskakuje :((( byłem u mechanika wymienił całe sprzęgło na nowe łącznie z zaciskiem później wymienił pompę sprzęgła wyczyścieł silniczek krokowy i jak powiedzial wszystkie czujniki które mógł ???? pomóżcie poniewaz kosztowało mnie to juz 1000zł i nadal brak poprawy jakie jeszcze moga byc powody???:(

    Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc z moją Hanią (d15b2) otóż mam pewien problem polega on na kilku sekundowym szarpaniu auta przy dodaniu gwałtownym gazu bądź puszczeniu pedału. Problem ten występuje tylko przy rozgrzanym silniku. Wymieniłem świece , filtr powietrza i nic po wymianie przewodów doszedł nowy problem, auto podczas jazdy przy rozgrzanym silniku i np. wciśnięciu sprzęgła gaśnie. Wymieniłem kopułkę, filtr paliwa problem pozostał. Mechanik u którego byłem nie wie co może być

    Moja honda (D15Z1) pierwszy raz od dawna była wypuszczona na autostradę. Po paru godzinach szybszej jazdy zauważyłem że strasznie szarpie na każdym biegu a "na ludzie" obroty spadają blisko zera i cała się trzęsie. Ta sytuacja teraz też ciągle się powtarza ale dopiero po jakiś 20 minutach jazdy. Gdy silnik jeszcze nie jest do końca rozgrzany to wszystko chodzi normalnie ale gdy już osiągnie temperaturę i trochę tak pochodzi to wszystko wraca do "normy" :/ Mechanik naciągnął mi pasek rozrządu i

    witam mam taki problem że na zimnym silniku szarpie mi coś ze az sie auto trzesie ale tylko na zimnym i to nie zawsze,tylko w zimne dni. Ale jak sie zagrzeje troche to już jest ok. Dodam że nie ma żadnych stuków hałasów ani nic podobnego a to szarpanie to jest bardziej w stylu góra-dól niż przód-tył. Może to być konsekwencją tego że ojciec jeździł w zimie na niedgrzanym silniku z uszkodzonym termostatem i zaraz po odpaleniu ruszał bez chwili grzania??? Bo ja ją teraz odziedziczyłem i musze

    Witam wszystkich! Mam taki dziwny problem ze nawet nie wiem jak go opisac. Po pierwsze to jak odpale zimny silnik to troche skacza mi obroty, nie duzo ale jest to troche slyszalne ( przez ok 5 sek. podniasa sie minimalnie i potem na chwile opadaja i znowu lekko sie podniasa ) i przez to chyba tak przypuszczam ze jak jade sobie powoli na 2 lub 3 biegu i chce lekko dodac gazu to mi szarpie samochodem, tak samo dzieje sie gdy puszcze gaz...wiem ze trudne to do zrozumienia ale ja przez to kur..cy

    Witam. zaczęło się tak, pojechałem do miasta wszystko ok. auto postało na dworze gdzies około pół godziny. Ponownie wsiadłem , bez najmniejszych problemów odpaliłem no i się zaczęło: 1 bieg szarpie, 2 bieg szarpie jakby brakło paliwa, przynajmniej takie odczucie,dałem ful obrotów w miarę normalnie jedzie.Jechałem na 4 biegu dość długo i odczuwałem jakby brak mocy. Zatrzymałem się, auto odpaliłem bez najmniejszego problemu , wcisnąłem gaz, na luzie nie szarpie , dławienia itd.Tylko ruszyłem

    Witam. mam problem z moja hania, mianowicie jak odpale auto na zimnym silniku jest wszystko ok działa gładko równo i bez problemowo, ale jak sie nagrzeje zgasze go i odpale ponownie (np. po zatankowaniu) to zaczynaja dziwnie dzialac obroty przy ruszaniu, wciskam gaz mam ok 3k rpm i jak popuszczam sprzegło (gaz wcisniety lekko tak jak zwykle) to obroty spadaja do ~1k rpm i znowu skacza do 3k przezco silnik szarpie, w czasie jazdy jak mam ok 2k rpm i wcisne delikatnie gaz to czuje jak silnik


    Jak widzisz wątków masa, jak każdy tak będzie zakładał to nigdy nikt niczego nie znajdzie
    Moja ko-Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R

    Szerszeń by grzes41gt https://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
    sigpic

    Comment


    • #3
      ... grześ41gt.. nie spinaj sie ...może ja spróbuję, potrzebna jest szybka pomoc a poszukać/czytać sie nie chce ... kto dziś na to ma czas ,. .. dobra, czekaj, ... hokus, pokus, czary mary, podpowiadam: ... idź no chłopie po browary ....a ja pomyśle nad przyczyną...
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #4
        Dodatkowo spytam, byłem kilka dni temu na przeglądzie i gość powiedział mi, że sworzeń jest do wymiany, podejść do tego na poważnie czy bardziej sceptycznie?

        Comment


        • #5
          Kolego jeżeli diagnosta stwierdził luz to jak najbardziej podchodź do sprawy poważnie, przecież gdyby luzu tam nie było to by ci nie mówił że trzeba wymienić. Pamiętaj że najlepiej od razu robić wszystkie naprawy, bo takie rzeczy generują kolejne problemy, nie wymienisz sworznia to wszystkie elementy wokół niego zaczynają się o wiele szybciej złużywać łącznie z oponami Tak więc każdą usterkę zalecam traktować poważnie i nie kumulować ich bo za jakiś czas autko będzie się nadawać na ..... złom
          Moja ko-Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R

          Szerszeń by grzes41gt https://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
          sigpic

          Comment


          • #6
            Swożnie to już poważna sprawa, jak powiedział Grześ. Wpływają na prowadzenie jak i wyczucie auta w zakrętach. Niezwłocznie wymień i najlepiej odrazu z obu stron.
            Szarpanie - d15b2 czy b7? Zabrakło ważnej informacji. Proponuje zacząć od filtra powietrza, później sprawdzić świece, kable wn i ew. Stan wtrysku/ów. Warto też poszukać po innych tematach czy ktoś nie miał takich problemów. No ale skoro już temat się rozwinął to niech się drąży Wiec jeśli nie chcesz auta szybko oddać na szrot, weź się za nie. Niestety te modele mają już swoje lata, ale to Honda
            sigpic
            Moja piękna - http://www.civicforum.pl/showthread....stia-EG3-D13B2
            Custom Buggy 126p - http://www.civicforum.pl/showthread....t=custom+buggy

            Comment


            • #7
              Obydwa sworznie z prawej strony [górny i dolny] wymienione, koszt - 180zł.... Z lewej strony mechanik sprawdził i powiedział, że nie wymagają wymiany.

              O dziwo szarpania ustały, ale wezmę się za wymianę filtrów, świec.
              Przewody były niedawno wymieniane.

              Edit. Nie jestem w stanie odpowiedzieć czy d15b2 czy b7, nie wiem jak to sprawdzić.
              Last edited by PerlaExport; 17-01-2015, 00:42.

              Comment


              • #8
                Refresh z uwagi na brak zainteresowania tematem.

                O dziwo dziś drgania i szarpnięcia powróciły, miało to miejsce przy już dość dobrze rozgrzanym silniku. Pytanie brzmi, czy to może być spowodowane zardzewiałym już i lekko dziurawym układem wydechowym?

                Comment


                • #9
                  Mi przy ruszaniu trzęsie całym autem, nawet plastiki w środku "skaczą" ale mi znowu diagnosta zdiadnozował poduszkę silnika albo skrzyni. Dokładnie nie sprecyzował. Wydech na szarpanie raczej nie wpływa, ale to tylko moja opinia

                  Comment


                  • #10
                    Mam tak samo, gdy mam za duży bieg i ciężko Hani się zebrać.
                    Na chwilę obecną drgania i szarpania ustały. Może to była kwestia wyczucia sprzęgła? Nie mam bladego pojęcia.

                    Comment

                    Working...
                    X