Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Odłączenie wtyczki silniczka krokowego

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Odłączenie wtyczki silniczka krokowego

    Witam wszystkich mam pytanko jeśli odłącze wtyczke od silnczka krokowego, (bo mam problem z obrotami falującymi) jak tak bedę jezdził z wyłączoną wtyczką to coś sie stanie??

  • #2
    Kolego a możesz mi powiedzieć w jakim celu chcesz go odłączyć ? Czyszczony był ?

    jeśli dobrze rozumiem to po odłączeniu chodzi stabilniej ?

    Comment


    • #3
      Tak, jesli go odłącze obroty się stabilizują, ale oto chodzi że teraz nie mam czasu zeby go wyczyścic i czy mozna tak jezdzic z wyłączonym??
      Last edited by Gość; 26-01-2009, 17:40.

      Comment


      • #4
        Jeżeli nie gaśnie na wolnych np. po dojechaniu do świateł to pewnie można chwilę pojeździć ... ale normalnie to raczej nie będzie wyglądało - na jakich obrotach się utrzymuje ?

        Przeczyszczenie to nie jest dużo roboty, w środku jest zabrudzony od płynu chłodniczego i trzeba go umyć w benzynie ekstrakcyjnej (tylko bez uszczelek).

        Comment


        • #5
          Ok dzieki bardzo to chyba nawet jutro to zrobie, a powiedz mi czy musze potym zabiegu resetowac komputer??
          Obroty utrzymują sie na 3000

          Comment


          • #6
            Tak trzeba zrobić reset a później zostawić go na wolnych bez świateł i dmuchawy aż załączy się wentylator (to ułatwi Ci przejście przez adaptację kompa)

            Comment


            • #7
              Kolego ja jezdze na wylaczonym calkowicie krokowym i jest Ok.

              Comment


              • #8
                Witam.
                Ja też mam problem z falującymi obrotami i przemyłem silniczek krokowy denaturatem ale efektu żadnego. Ale tak wogóle u mnie nie ma żadnej różnicy czy mam podłączony czy odłączony silniczek krokowy. Czy to znaczy że jest niesprawny? Jeśli ktoś może pomóc to proszę o jakąś radę.

                Comment


                • #9
                  Jak nie czujesz różnicy, to na bank masz coś nie tak albo z silniczkiem krokowym albo z kablami. Silniczek jest odpowiedzialny za niskie obroty - jak jest rozłączony to obroty (na rozgrzanym silniku) oscylują gdzieś w granicy od 1100 do 1200obr/min. Natomiast jak silniczek jest podłączony i działa ok! to obroty będziesz miał gdzieś na poziomie 800, 900 obr/min no i praca silnika oczywiście jest bardziej płynna
                  HONDA CIVIC D13B2

                  Comment


                  • #10
                    Dzięki thommy23 w takim razie spróbuje wymienic silniczek krokowy

                    Comment


                    • #11
                      nie ma problemu, po to jesteśmy żeby sobie pomagać!!!
                      HONDA CIVIC D13B2

                      Comment

                      Working...
                      X