Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Falujące obroty i gasnący silnik [FILMIK]

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Falujące obroty i gasnący silnik [FILMIK]

    Witam! Jestem nowy wiec dla wszystkich: SIEMANKO!
    Pisze tutaj na forum bo pilnie potrzebuję pomocy, jutro mam zawieść dziewczynę do szpitala bo boli ja kolano. Nie chce jej zawieść a dzień przed z autem zaczynam mieć duże problemy :/ Dla jasności opisze cała sytuację:
    Wczoraj ze znajomym postanowiliśmy wyregulować obroty ssania bo są bardzo wysokie (3500RPM), nie udało się bo mam okropnie trudny dostęp do śrubki... Znajomy zauważył, ze filtr powietrza jest strasznie zapchany i pasowałoby go wymienic. Ja nie pracuję, w tym momencie mama za granicą a tata nie miał nic przy sobie wiec postanowiłem go wyczyscic zeby chociaż na jakiś czas poprawic pracę silnika. Przedmuchałem, pomoczyłem w ciepłej wodzie z plynem do naczyć i wysuszyłem. Znacznie filtr sie poprawił, a po załozeniu silnik zaczął chodzic zdecydowanie równiej i zauważyłem że lepiej przyspiesza. Nie wiem czy to moze miec z tym zwiazek ale piszę bo jestem laikiem w tych sprawach. Przed pół godziny odwiozłem brata na przystanek, razem raptem 4km drogi, kiedy podjechałem pod dom, auto na wolnych obrotach momentalnie zgasło, choc silnik był juz rozgrzany. Dodam że bardzo ciężko zapalić mi auto na LPG, a na benzynie na zimnym silniku już wcale... Na ciepłym ostatnio go zapaliłem, wszedł w ssanie na wysokie obroty a kiedy z nich schodził momentalnie zgasł i już nie odpalił... Na LPG w wiekszosci przypadków kreci bardzo długo... Zawsze na zimnym silnikuh po wysokich obrotach na ssaniu obroty schodza bardzo nisko i silnik czasem zgasnie, ale nigdy nie zdażyło mi sie to na ciepłym silniku. Postanowiłem nagrać filmik, autko na ciepłym silniku, kiedy wróciłem do domu po odwiezieniu brata. Tak to wyglada:



    Bardzo prosze o szybką odpowiedź, bo zależy mi na czasie.

    Gaz wciskam tylko między 13 i 17 sek.

  • #2
    Zamieszczone przez KromaR Zobacz posta
    pomoczyłem w ciepłej wodzie z plynem do naczyć i wysuszyłem. Znacznie filtr sie poprawił,
    To fatalne rozwiązanie jeśli chodzi o normalny filtr. Ma on strukturę "porowatej bibuły". Zamoczenie i wysuszenie zamyka znaczną część porów i filtr przestaje spełniać swoją rolę.
    Zacznij od wymiany, bo bez tego możesz szukać czego nie zgubiłeś. Dopiero potem samodiagnostyka która podpowie co ewentualnie szwankuje.
    Pzdr.

    P.S. Zerknij też proszę na pkt 2 Regulaminu.

    Comment


    • #3
      To fatalne rozwiązanie jeśli chodzi o normalny filtr. Ma on strukturę "porowatej bibuły". Zamoczenie i wysuszenie zamyka znaczną część porów i filtr przestaje spełniać swoją rolę.
      Zacznij od wymiany, bo bez tego możesz szukać czego nie zgubiłeś. Dopiero potem samodiagnostyka która podpowie co ewentualnie szwankuje.
      Pzdr.
      Hmmm, myślałem że jeśli silnik zaczał chodzić równiej i nabrał mocy to jest już dobrze... Dzisiaj rano odpaliłem kontrolnie Hanię, zapaliła prawie od razu, ale nie wiem czy to normalne jeśli chodzi o lekkie poszarpywanie na niskich obrotach (800-900RPM). Zgasiłes silnik jak już utrzymywał się na jakieś 1100RPM. Chciałem jeszcze raz zapalić po 2 min i za nic nie chciał odpalić, kreciłem dość długo... God why???

      Comment

      Working...
      X