Ostatnio mam problem z moją hondą. nie znalazłem podobnego tematu na forum dlatego zakładam nowy i z góry przepraszam jeżęli w złym dziale.
A teraz do rzeczy. Jestem posiadaczem hondy civic v gen hatchback z silnikiem 1.5 benzyna/gaz. Problem jest taki że, przy gwałtownym naciśnięciu gazu samochód delikatnie szarpie nabierając prędkości zarówno na gazie jak i na benzynie oraz odczuwalny jest spadek mocy. Dzieje się tak od kilku dni Czasami wszystko jest ok np. odpaliłem silnik na benzynie przez pare kilometrów było dobrze tak więc przełączyłem na gaz i tu znowu szarpanie postanowiłem olać oszczędność i przełączyć na benzynę i tu znowu problem z szarpaniem.
Szarpanie wygląda tak że, gdy delikatnie naciskam pedał (powoli przyśpieszam) samochód nie szarpie a gdy chcę szybko nabrać prędkości naciskając bardziej na pedał zaczyna szarpać tak jakby się dławił. Podobnie jak przy przełączaniu z benzyny na gaz gdy niewypalona została całkowicie benzyna z gaźnika- szarpie, szarpie i powoli zaczyna się zbierać tak jak powinien z tym ze teraz szarpanie nie ustępuje do momentu wejścia na wyższe obroty wtedy zbiera się ładnie.
A teraz do rzeczy. Jestem posiadaczem hondy civic v gen hatchback z silnikiem 1.5 benzyna/gaz. Problem jest taki że, przy gwałtownym naciśnięciu gazu samochód delikatnie szarpie nabierając prędkości zarówno na gazie jak i na benzynie oraz odczuwalny jest spadek mocy. Dzieje się tak od kilku dni Czasami wszystko jest ok np. odpaliłem silnik na benzynie przez pare kilometrów było dobrze tak więc przełączyłem na gaz i tu znowu szarpanie postanowiłem olać oszczędność i przełączyć na benzynę i tu znowu problem z szarpaniem.
Szarpanie wygląda tak że, gdy delikatnie naciskam pedał (powoli przyśpieszam) samochód nie szarpie a gdy chcę szybko nabrać prędkości naciskając bardziej na pedał zaczyna szarpać tak jakby się dławił. Podobnie jak przy przełączaniu z benzyny na gaz gdy niewypalona została całkowicie benzyna z gaźnika- szarpie, szarpie i powoli zaczyna się zbierać tak jak powinien z tym ze teraz szarpanie nie ustępuje do momentu wejścia na wyższe obroty wtedy zbiera się ładnie.
Comment