Witam,
mam pytania odnośnie silnika D16Z2 (przejrzałem serwisówkę, wujka google tez pytałem):
- przy filtrze oleju są dwa czujniki: jeden to zapewne czujnik oleju, a drugi? Termowłącznik wentylatorów? Który jest który?
26c76068f89da5bbgen.jpg
Podobna sprawa z boku silnika, pod rozdzielaczem zapłonu. Jeden czujnik to temperatura cieczy chłodzącej (TW), a drugi?
e6d2377f312d5931gen.jpg
Trzecie pytanie dotyczy cewki i regulatora podciśnieniowego przy puszcze rezonansowej. Do czego to służy? Czyżby zmienna długość dolotu? (strzelam)
fe1e87ae49fc8132gen.jpg
Z góry dzięki za odpowiedź.
mam pytania odnośnie silnika D16Z2 (przejrzałem serwisówkę, wujka google tez pytałem):
- przy filtrze oleju są dwa czujniki: jeden to zapewne czujnik oleju, a drugi? Termowłącznik wentylatorów? Który jest który?
26c76068f89da5bbgen.jpg
Podobna sprawa z boku silnika, pod rozdzielaczem zapłonu. Jeden czujnik to temperatura cieczy chłodzącej (TW), a drugi?
e6d2377f312d5931gen.jpg
Trzecie pytanie dotyczy cewki i regulatora podciśnieniowego przy puszcze rezonansowej. Do czego to służy? Czyżby zmienna długość dolotu? (strzelam)
fe1e87ae49fc8132gen.jpg
Z góry dzięki za odpowiedź.