Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

nowy silnik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • nowy silnik

    Witam,
    Jestem nowy na forum, niecały miesiąc temu kupiłem swój pierwszy samochód. Jak łatwo można się domyśleć jest to honda civic V coupe, silnik 1.5 101km.
    Mam pytanie co do wymiany silnika, mechanikiem nie jestem, na samochodach znam się bardzo przeciętnie. Zastanawiam się nad kupnem silnika 1.6vti do mojej hondy i tu sie pojawiają głębokie rozkminy. Czy silnik może być sam bez osprzętu, czy kupić kompletny. czy moja skrzynia i reszta osprzętu da rade jak kupie sam silnik? jeżeli pytanie jest bardzo proste, to przepraszam, ale kompletnie nie mam pojęcia, silnik chcę wymienić z tego względu, że zacząłem być bardziej wymagający i oczekuje większej mocy. ile kosztuje montaż takiego silnika? chętnie poczytam długie litanie z góry dziękuję za wyrozumiałość. Pozdrawiam

    EDIT: Czy ktoś zna/poleca jakiś tłumik o fajnym, niepierdzącym brzmieniu?
    Last edited by japoniec; 11-02-2014, 22:19.

  • #2
    Na początek zapraszam tutaj:
    -> https://www.civicforum.pl/showthread...egulamin-Forum
    a później tutaj:
    -> https://www.civicforum.pl/forumdispl...rzedstaw-się-!

    A co do wymiany silnika, to proponowałym na początek wymianę hamulców na większe i sprawniejsze, bo większą sztuką od rozpędzenia się będzie bezpieczne wyhamowanie.
    Last edited by login; 11-02-2014, 22:55. Powód: edycja

    Comment


    • #3
      Fakt, zapamiętam to, ale dręczy mnie sprawa z tym silnikiem. Mógłby mi ktoś powiedzieć jak to wygląda?

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez japoniec Zobacz posta
        Fakt, zapamiętam to, ale dręczy mnie sprawa z tym silnikiem. Mógłby mi ktoś powiedzieć jak to wygląda?
        Na wstępie wygląda to tak, że z Twojego D15 to pasować do B16 zbyt wiele nie będzie, żeby nie powiedzieć nic. Może to okrutne, ale prawdziwe. Tak że sam silnik sprawy tutaj nie rozwiąże. Potrzebny będzie cały osprzęt silnika i skrzynia biegów również oraz spora ilość PLN'ów.

        Zanim wogóle zaczniesz się za to brać i kupować różne rzeczy proponowałbym Ci poszerzyć swoją wiedzę w temacie, co zaoszczędzi Ci niespodzianek i kosztów, oraz znaleźć kogoś, kto Ci to przyzwoicie ogarnie i nie zarząda za to "góry złota".

        I to chyba na początek byłoby tyle.

        Comment


        • #5
          A co mogę porrobić aby maksymalnie zwiększyć moc?

          Comment


          • #6
            najprosciej załozyc głowice vteca i zmienic kompa, radosc z jazdy juz jest spora bo da sie tym ganiac i podpuszczac innych i aż tak duzo nie kosztuje na jak B-seria

            Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
            Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

            Comment


            • #7
              A swap na d16z6? Bo ja bym chciał coś pod kompresor

              Wysłane z mojego ST26i przy użyciu Tapatalka

              Comment


              • #8
                kurde zmiana głowicy czyli jej kupno, uszczelek, kompa i robocizny wyniesie troche mniej niz swap, chyba ze ktos ci za grosze ogarnie i tanio czesci znajdziesz to sie opłaca, za swapa mysle ze te 2 tys musisz dac,

                Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                Comment


                • #9
                  No dobra. Mimniam głowice, kompa i uszczelki. Czy to ma być głowice d16z16? Jakiej mocy wtedy mogę się spodziewać? I jakie maksymalne koszty takiej przyjemności? Oscylacyjnie. I czy wtedy pod te 1.5 z glowica itp. Ten kompresor wejdzie? Czy będzie sens go wkładać. Oglądałem filmiki d16z6 i po prostu podoba mi sie jak to śmiga

                  Wysłane z mojego ST26i przy użyciu Tapatalka

                  edit:
                  Popracuj nad słownictwem!


                  Dobra, wiem już ocb. Teraz tylko powiedz mi bo ciężko znalezc głowice od d16z6. czy to moze byc obojętnie jaki vtec? strzelam, ze nie a nie wiem to pytam. gdzie szukac glowicy d16z6?
                  Last edited by login; 27-02-2014, 20:38.

                  Comment


                  • #10
                    Ja wlasnie jestem w trakcie swapu z d15b2 na d16a9 cala przyjemnosc czyli silnik kpl + "mały" remont i robicizna wyniesie mnie okolo 2,5 tys, i juz niedlugo rowniez planuje wsadzic kompressor i wiem ze ten silnik to wytrzyma i bedzie lekko 200KM. Wiec jesli chcesz juz cos robic to rob dobrego swapa i pozniej go pompuj

                    Comment


                    • #11
                      Co oprócz słupka wymieniales? Robocizna po znajomości czy po cenie? Ile robota?

                      Wysłane z mojego ST26i przy użyciu Tapatalka

                      Comment


                      • #12
                        kompletny silnik z wiazkami ze skrzynia hybrydowa, sprzeglem itp, niedrodzy znajomi swap im zajmuje 4-5 dni

                        Comment

                        Working...
                        X