Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

problem z odpalaniem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • problem z odpalaniem

    panowie mam maly problem z odpalaniem ,mianowicie 3 tygodnie temu sprawdzalem akumulator , dokupilem elekrolitu podladowalem bylo wszystko oki. teraz 2 dni pod zad rano moge zapomniec o ruszeniu wywalone cale aku. jak mozna sprawdzic czy gdzies produ niepobiera? to niecaly problem, gdzy jade bardziej agresywnie ,tzn daje go na wysokie obroty to gdy go wylacze potem niechce zaskoczyc rozrusznik sie kreci a zapala mi sie kontroolka zólta.mozecie cos doradzic?

  • #2
    Morał prosty akumulator rozładowuje ci rozrusznik.Ja bym zaczoł od rozrusznika

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez gekus85 Zobacz posta
      panowie mam maly problem z odpalaniem ,mianowicie 3 tygodnie temu sprawdzalem akumulator , dokupilem elekrolitu podladowalem bylo wszystko oki. teraz 2 dni pod zad rano moge zapomniec o ruszeniu wywalone cale aku. jak mozna sprawdzic czy gdzies produ niepobiera? to niecaly problem, gdzy jade bardziej agresywnie ,tzn daje go na wysokie obroty to gdy go wylacze potem niechce zaskoczyc rozrusznik sie kreci a zapala mi sie kontroolka zólta.mozecie cos doradzic?
      znaczy dolales wody zdeminrelizowanej(destylowanej)

      sprawdz ladowanie ,odpal i miernikiem sprawdz napiecie ,pottem jeszcze zapal swiatla i inne ele. i tez sprawdz.
      mozesz miec akumulator do wymiany,jak masz gruszke to sprawdz jaka gestosc ma elektrolit.mogl sie tez zasiarczyc

      Comment


      • #4
        Sprawdzałeś alternator ?

        Comment


        • #5
          Najpierw sprawdza się alternator (na zaciskach aku ok.14V) i pobór prądu na postoju przy załączonym alarmie.

          A co do aku to jeżeli sprawiał już problemy to może być zasiarczony co powoduje zwarcie płytek i samo z siebie rozładowywanie się baterii - w lecie można na nim jeździć ale na zimę się już nie nadaje ...

          Comment


          • #6
            dolalem elektrolitu, takie cos dali mi w sklepie a co do aku to niebylo z nim problemu zadnego ,dzisiaj podjade do elektryka bo juz znowu mam problem a jakie koszat alternatora? kupic nowy czy uzywke jak cos?

            Comment


            • #7
              juz wszystko zalatwilem , zle mi powiedzial many w sklepie dzisiaj bylem i byl starszy gosc , zjebal tamtego i dali mi nowy elektrolit i wode zeby sobie zrobil aku narazie laduje zobaczymy co z tego bedzie, jak cos nie tak bedzie po paru dniach , ze niebede mugl odpalic to odlacze na noc i zobacze czy tak samo jak nie to znaczy ze nie aku

              Comment


              • #8
                Jeżeli to "aku" to nawet się nie łudź, że go zregenerujesz.

                Wyspecjalizowane zakłady robiły to w czasach PRL'u gdy były braki akumulatorów
                i było to cholernie czasochłonne - kilka razy zalewało się elektrolit o różnej gęstości, kilka ładowań itd. itp. - dzisiaj czarna magia

                Comment


                • #9
                  a po co regenerować akum nie są aż tak drogi szkoda zacjodu z tą regenaeracją

                  Comment


                  • #10
                    do japoncow dostaniesz aku za 250 zl juz spokojnie

                    Comment


                    • #11
                      Nie wiem jak stary masz ten akumulator ale któraś celka może nie trzymać a w takim przypadku i tak będziesz miał napięcie mierzone za które odpowiada regulator napięcia i alternator tak jak PeJot napisał w granicach 14V a dokładnie 13,7V.Musisz zmierzyc prąd rozruchu, pojemność akumulatora.Jak będziesz w sklepie z akumulatorami to zrobią Ci to bez problemu (ale nie w sklepie typu Biedronka).

                      Comment


                      • #12
                        Witam wszystkich klubowiczow i fanow Hondy.Mam DUZY problem.Jestem posiadaczem Honda Civic z 1992r 1.3 benz.i mam klopot z jej odpalaniem.Mozna zajezdzic ako a ona i tak nie lapie.jak zaciagne na sznurku to zalapie i chodzi choc troche rzuca silnikiem i nie bardzo chce chodzic na wolnych obrotach.jak jade to ok idzie ale jak trzeba stanac na swiatlach to gasnie i znow problem z odpaleniem a nie sposob jej ciagac co chwile.Moze ktos cos doradzi gdzie zajzec i co zrobic.Z gory dzieki.Pozdrawiam

                        Comment


                        • #13
                          sprawdz ładowanie wpierw. jak bedzie sie miescilo ładowanie miedzy 14,2V a 13,8V to nie jest zepsuty alternator

                          Comment


                          • #14
                            a ja zaladowalem auku odpalilem po 2 dniach a dzisiaj rano ruszylem na miasto odpalila z malym problemem ale hadziala a potem kicha stanolem juz na parkingu u kolesiua i aku wyczerpane dzieki za pomoc sprawdze ladowanie ale raczeju wym,ienie alternator i aku bo chyba jest od poczatku, mam ja dopiero 6 m iesiecy wiec niewiem

                            Comment

                            Working...
                            X