Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

bierze olej

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • bierze olej

    Witam wszystkich
    mam problem z moim d15b2... Mianowicie jakis czas temu robiłem remont głowicy i do tego czasu oleju nie palił. od tamtego czasu mniej wiecej litr ojelu idzie na okolo 700-1000km, czytałem na forach ze te silniki to norma ze palą olej ale aż tyle?? silnik ma około 185tys. ja nim zrobiłem około 5 tys i go nie oszczędzam
    Mam tez w planach kompresor założyć i pytanie remont pierscieni robić przed założeniem czy założyć kompresor i sie nie przejmować olejem tylko dolewac jak malo?

  • #2
    mój D15B2 po 230tys km brał 250ml na 15 tys. czyli przysłowiową szklankę oleju na 15 tys. dodam Lotosa 10W-40 , Koza , 1L na 1000km moim zdaniem to dużo, bynajmniej dla mnie na tyle dużo by podważyć sens doinwestowania w kompresor.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      ja tez po remoncie właśnie wlałem 10w40 a podejrzewam ze poprzedni właściciel lał 15w40 i to mogło być to no ale... czytałem ze wymiana pierścieni nie jest aż tak kosztowna

      Comment


      • #4
        owszem, ale nie gwarantuje w 100% że nie będzie brał oleju, jeśli dodatkowo podkopcywa na niebiesko to jeszcze zawory i gniazda do roboty.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          nie na niebiesko nie pali właśnie. gniazda sam robiłem. ogólnie cały remont sam robilem. z zawodu jestem ślusarzem narzędziowym i robiłem formy cisnieniowo-wtryskowe także nie miałem z tym problemu. kupiłem przyssawke i paste do zaworów i je dotarłem:P mam teraz wszędzie równe cisnienie 15 także chyba dobrze.

          Comment


          • #6
            no to wyśmienicie gratuluje fachu , mimo wszystko karkołomne zadanie z tym silnikiem planujesz, ale znasz swój potencjał wiec dlatego łatwiej Ci pchać temat, wiec cóż trzeba życzyć Ci powodzenia, my trochę jesteśmy od naświetlania tej czarnej strony medalu, ale jeśli uważasz że chcesz się szarpnąć na wymianę pierścieni, to działaj, i szczerze powodzenia życzę .
            Tylko nie całkiem rozumiem co zaszło, bo był remont a do czasu remontu oleju nie brał, a po planowaniu głowicy bierze, wiec czemu sie brać za pierścienie? logiczne było by zastanowić się czemu bierze po remoncie głowicy od momentu jej regeneracji?
            Last edited by rambo7; 15-09-2013, 22:06.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              poprzednią właścicielką była starsza kobieta a po kupnie od razu robiłem remont i zacząłem szaleć... i podejrzewam ze z mojej glupoty poszły te pierścienie.

              Comment

              Working...
              X