Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nie odpala, iskra jest

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nie odpala, iskra jest

    Witam. Problem polega na tym, że jeszcze wczoraj autko nie odpalało na ciepłym silniku a jeśli już sie udało od święta na ciepłym to śmierdziało paliwem, na zimnym palił na dotyk. Na ten moment nie odpala w ogóle. Mocno kręci (nowe aku) prawie łapie ale jakby coś go blokowało. Klemy dokręcone dobrze. Silnik d13b2 więc nie ma przekaźnika pompy. Próbowałem też przed odpaleniem wcisnąć gaz żeby podać paliwo też nie działa. Świece nowe iskra jest więc to nie aparat zapłonowy. Czy ktoś ma pomysł co to może być? Z góry dzięki za pomoc

  • #2
    Cześć.
    Zrób samodiagnostykę. To da odpowiedź wprost albo znacznie zawęzi pole poszukiwań. Z samego faktu że jest iskra, nie musi wynikać, że jest ona we właściwym momencie.
    Pzdr.

    Comment


    • #3
      Na początek sprawdz i przeczyść gażnik i napisz czy coś zadziałało
      ewentualnie przypatrz się pompie paliwa (jest mechaniczna dlatego nie masz przekażnika pompy)
      Samodiagnostyka nic nie pokaże


      moze coś to pomoże


      w razie czego mam sporo manuali to jakoś damy radę
      Last edited by BeatleJohn; 09-09-2013, 19:50. Powód: dopisek
      ビートル ジョン

      Comment


      • #4
        Witam mam podobny problem . Moja honda 1.3 16v odpala ma dosyć wysokie obroty okolo 2000 a po dodaniu gazu ( naduszeniu na pedal gazu) dusi sie i gaśnie , dodam ze wymieniłem filtr paliwa , aparat zapłonowy, gaźnik wraz z kolektorem. Objawy nastąpiły po zatankowaniu auta (benzyną) , nie mam przyrządu do sprawdzania kompresji wiec nie wiem czy jest dobra . Wiecej pomysłów juz niemam może wy cos poradzicie .pozdrawiam

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez szmen121 Zobacz posta
          odpala ma dosyć wysokie obroty okolo 2000 a po dodaniu gazu (naduszeniu na pedał gazu) dusi sie i gaśnie
          to jest trop > przepustnica - co wywołuje taką reakcję ? dodanie gazu, czyli ... twoja noga , czyli jej przedłużenie , linka, przepustnica = mieszanka.
          nie może być żę chodzi na podwyższonych obrotach a po ruszeniu przepustnicą dusi się ... no to czyli coś tam z nią jest nie tak? podaje czegoś (paliwa/powietrza) za dużo albo za mało, sprawdź to.
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #6
            Jak napisalem wczesnie wymieniłem cały gaźnik razem z kolektorem wiec z przepustnicą jest wszystko git właśnie wpadłem na pomysł aby sprawdzić ustawienie rozrządu ale wiem ze rozrząd był wymieniany na nowy przed moim zakupem. Obstawiam jeszcze możliwość zanieczyszczonego paliwa ale jak spuściłem je z wężyka to było czyste. Dodam ze silnik nigdy nie miał instalacji gazowej
            ================================================== =================
            Możecie mi panowie przybliżyć objawy braku kompresji na cylindrach lub źle ustawionego rozrządu

            Używaj proszę edycji i uzupełnienia, zamiast pisać kolejne posty co kilkadziesiąt minut.
            Last edited by syriuszteam; 18-01-2014, 22:26.

            Comment


            • #7
              Przepraszam Cię, ale
              Zamieszczone przez szmen121 Zobacz posta
              Objawy nastąpiły po zatankowaniu auta (benzyną)
              To z kompresją czy ustawieniem rozrządu nie ma związku.
              Na zadane pytanie nie ma odpowiedzi ogólnej. Wszystko zależy jak niska jest kompresja, z czego wynika. Mogą występować trudności z rozruchem jeśli o to pytasz. W krańcowych przypadkach zapłon nie nastąpi wogóle. Podobnie z przestawionym rozrządem. Zawory i wszystko co z tym związane nie pracują w odpowiedni sposób. Skutki poważnie przestawionego to nawet uszkodzenie silnika. Znowu jeśli pytasz o możliwe problemy z odpalaniem to ma to bezpośredni związek.
              Natomiast piszesz wcześniej że wymieniałeś aparat zapłonowy. Jeśli robiłeś to na zasadzie "jeden wyjmę drugi włożę" możesz mieć najzwyczajniej przestawiony zapłon, a nie rozrząd czy brak kompresji.
              Zamiast od sprawdzania wymienionego rozrządu który działał, zacznij od sprawdzenia kąta wyprzedzenia zapłonu.
              Pzdr.

              Comment


              • #8
                Aparat zapłonowy byl oznaczony przed demontażem ale sprawdzę to jeszcze . Probowalem podać paliwo na krótko ale tez nie chciala odpalić , mam jeszcze pomyśl aby odpalić ja na "pych" podczepić linke i przeciągnąć ja na dwójce moze przepali stare paliwo i zagada hehe musze tylko zalatwic linke ale dzięki za odpowiedzi

                Comment

                Working...
                X