Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

spadaja obroty, szarpie podczas jazdy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • spadaja obroty, szarpie podczas jazdy

    witajcie!
    mam civica h/b 95, wracajac ostatnio z pracy zaczelo nagle szarpac autem podczas jazdy, spadly obroty i silnik glosniej i nieregularnie warczal; wyszedlem z auta, patrze a w tlumiku dziura jak smok...podjechalem na warsztat, pan ladnie pocerowal to (w kilku miejscach zreszta). odpalilem no i wracam do domu, ale dalej cos nie tak- oboroty spadaja, szarpie nim (troche mniej niz przedtem), i ten nieregularny i glosny warkot silnika. moze ktos cos doradzic?

  • #2
    Jak obroty falują to może być silniczek krokowy .
    Jak łapie turbulencje to często z tego co tu na forum czytam i monitoruje możesz mieć do wyregulowania luzy zaworowe - tym bardziej jeśli chodzi głośniej- czasem słychać bardziej , czasem mniej.

    Comment


    • #3
      wydawalo misie ze przyczyna byl ten dziurway tlumik, ale widze ze dzieje sie tak samo (troche mniej), a od czego jest ten silniczek krokowy?

      Comment


      • #4
        Od wolnych obrotów kolego

        Comment


        • #5
          nie jestem znawca, dlatego pytam nie chce, zeby mnie mechanik naciagnal na wieksza kase, mysle ze jak mu przedtsawie problem to bedzie wiedzial co z tym zrobic... masz jeszcze jakas inna diagnoze?

          Comment


          • #6
            No ja po prostu to miałem u siebie

            Krokowiec był czyszczony, świece nówki, przewody sprawdzone, filtry wymienione, a jednak obroty falowały i silnik chodził trochę głośniej ale nie wiele ...

            Aha, a po rozgrzaniu wszystko było cacy

            Z pomocą szanownych forumowiczów namówiłem mechanika na regulację luzów zaworowych i jak ręką odjął


            A i jak u Ciebie wygląda sprawa na biegu jałowym ???
            Jak się autko zachowuje ?
            Last edited by Gość; 14-01-2009, 21:26.

            Comment


            • #7
              nie rozumie co to jest bieg jalowy, najlepiej sie zachowuje jak sa wyzsze obroty ok. 3 tys no i wieksza predkosc...

              Comment


              • #8
                Bieg jałowy = luz

                A skoro piszesz że najlepiej na 3 tyśkach i wyżej to zacznij od silniczka krokowego.

                Comment


                • #9
                  jak sie dostac do tego krokowego?

                  Comment


                  • #10
                    W dziale "MANUALE INSTRUKCJE OBSŁUGI" jest zamieszczony fotoporadnik i myślę że tam najłatwiej wszystko sobie zobaczysz łącznie z wymontowaniem i czyszczeniem .

                    Szukaj "regulatora wolnych obrotów" ... Wszystko tam znajdziesz.

                    Comment


                    • #11
                      ok, poszukam... dzieki!

                      Comment


                      • #12
                        Witam ponownie. Zajrzalem do tego foto poradnika i zainteresowalem sie ta samodiagnostyka. Chcialbym ja przeprowadzic, jest tam ta wtyczka (z dwoma kabelkami), mostkuje je i zliczam mrugniecia lampki, odczytuje kod bledu, tylko ze tam chyba nie podali wszystkich kodow. Jeszcze nie robilem tej samodiagnost. ale chce sprobowac (jest ryzyko ze moge cos skopac?)...
                        Natomiast auto dalej glupieje, wczesniej obroty na biegu jalowym byly ok. 500 teraz jest 1,5 tys, a co gorsze spalanie obecnie wynosci 12l/100km - masakra, silnik jest duzo slabszy- ciezko cokolwiek z niego wydusic :/ Jeden ze znajomych mechanikow (wydaje sie byc zaufanym, ale ja i tak mam do niego dystans) mowi ze na 100% wina gaznika, membrana...i ze lapie gdzies niepotrzebne powietrze...dodatkowo slychac po stronie tlumika takie lekkie pukania- podobno spala sie w tlumiku reszta paliwa...

                        Comment


                        • #13
                          Problemy z wolnymi obrotami Honda Civic 1.3 94r

                          Przeczytaj sobie jeszcze to - myśle że Ci się przyda.

                          A co z silniczkiem krokowym ?

                          Co do samodiagnostyki - jeśli dobrze rozumiem to jeszcze nie próbowałeś jej wykonać ? Jeśli tak to nie masz nic do stracenia, choć ja zaczął bym od wyczyszczenia silniczka krokowego, no i tego gaźnika.
                          Last edited by Gość; 17-01-2009, 17:51.

                          Comment

                          Working...
                          X