Witam
Przeglądałem inne podobne tematy i nie znalazłem nic konkretnego. Sprawa polega na tym że moja honda jest mniej żwawa i dość zamulona. Bardzo często zdarza się że tak jakby odcinało paliwo i po prostu nie ciągnie a wręcz gaśnie. Wczoraj wymieniłem filtr paliwa kable zapłonowe świece i przeczyściłem kopułkę i styki. Tankowane na jednej stacji. Filtr powietrza świeży bo wymieniany w okolicach lutego wraz z olejem i filtrem olej (wiem że olej nie ma nic co sprawy). Honda civic 15 D15B2. Na zimnym silniku jest w miarę ok nie przerywa i nie zamula ale jak się rozgrzeje to się zaczynają problemy( ale nie zawsze ). Wczoraj wracałem w nocy i zrobiłem ok 40 km i nic się nie stało niedobrego mniej mocy ale nie przerywał.
Stawiam na pompę paliwa że nie ma takiej wydajności jak powinna mieć. Ale nie wiem jak to sprawdzić a mogę się mylić całkowicie dlatego zamieszczam ten post.
Silnik pracuje ogólnie równo i miarowo czasem na ssaniu potrafi zawachlować obrotami pomiędzy 1500 obr a 800 jak nabierze temperatury to jest jałowy na poziomie 800-750.
Proszę o jakieś sugestie i pomoc
Pozdrawiam
Przeglądałem inne podobne tematy i nie znalazłem nic konkretnego. Sprawa polega na tym że moja honda jest mniej żwawa i dość zamulona. Bardzo często zdarza się że tak jakby odcinało paliwo i po prostu nie ciągnie a wręcz gaśnie. Wczoraj wymieniłem filtr paliwa kable zapłonowe świece i przeczyściłem kopułkę i styki. Tankowane na jednej stacji. Filtr powietrza świeży bo wymieniany w okolicach lutego wraz z olejem i filtrem olej (wiem że olej nie ma nic co sprawy). Honda civic 15 D15B2. Na zimnym silniku jest w miarę ok nie przerywa i nie zamula ale jak się rozgrzeje to się zaczynają problemy( ale nie zawsze ). Wczoraj wracałem w nocy i zrobiłem ok 40 km i nic się nie stało niedobrego mniej mocy ale nie przerywał.
Stawiam na pompę paliwa że nie ma takiej wydajności jak powinna mieć. Ale nie wiem jak to sprawdzić a mogę się mylić całkowicie dlatego zamieszczam ten post.
Silnik pracuje ogólnie równo i miarowo czasem na ssaniu potrafi zawachlować obrotami pomiędzy 1500 obr a 800 jak nabierze temperatury to jest jałowy na poziomie 800-750.
Proszę o jakieś sugestie i pomoc
Pozdrawiam
Comment