witam szanownych forumowiczów,
kupiłem jakis czas temu to autko, poprzedni własciciel twierdził ze pali mu w trasie ok 5-6L, w miescie ok 7-8L na alufelgach w okresie jesienno-zimowym, natomiast mi na kołach zimowych na miescie na krotkich dystansach rano dom->praca (3km), wieczorem praca->dom (3km) ok 14L/100, a na trasie ok 9przy normalanej jezdzie... skad ta roznica? termostat raczej ok bo w srodku dosyc szybko nagrzewa sie... ostatnio bylem u mechanika, okazało sie ze jest wyciek spod miski olejowej, wiec wymienił 2 simeringi i rolke, jednak przy rozebraniu rozrzadu (poprzedni własciciel go wymienił 8 tys km temu, mechanik ocenil na idelany wiec zostawiłem) okazało sie ze byl zle ustawiony, poprawił to jednak spalanie nadal takie samo :/ dodam ze nie mam obrotomierza wiec jade na wyczucie, z kolei wiem ze honda lubi wysokie obroty, a ja 3 bieg wrzucam juz ok 40-50km/h, 4 bieg ok 60-70km/h, zaznaczam ze jezdze spokojnie.... co jest grane????
Dzieki z gory za zainteresowanie i ewentualna pomoc
kupiłem jakis czas temu to autko, poprzedni własciciel twierdził ze pali mu w trasie ok 5-6L, w miescie ok 7-8L na alufelgach w okresie jesienno-zimowym, natomiast mi na kołach zimowych na miescie na krotkich dystansach rano dom->praca (3km), wieczorem praca->dom (3km) ok 14L/100, a na trasie ok 9przy normalanej jezdzie... skad ta roznica? termostat raczej ok bo w srodku dosyc szybko nagrzewa sie... ostatnio bylem u mechanika, okazało sie ze jest wyciek spod miski olejowej, wiec wymienił 2 simeringi i rolke, jednak przy rozebraniu rozrzadu (poprzedni własciciel go wymienił 8 tys km temu, mechanik ocenil na idelany wiec zostawiłem) okazało sie ze byl zle ustawiony, poprawił to jednak spalanie nadal takie samo :/ dodam ze nie mam obrotomierza wiec jade na wyczucie, z kolei wiem ze honda lubi wysokie obroty, a ja 3 bieg wrzucam juz ok 40-50km/h, 4 bieg ok 60-70km/h, zaznaczam ze jezdze spokojnie.... co jest grane????
Dzieki z gory za zainteresowanie i ewentualna pomoc

Comment