Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Płyn Chłodniczy wylewa sie z zbiorniczka.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Płyn Chłodniczy wylewa sie z zbiorniczka.

    Witam!
    Mam taki problem, po nagrzaniu silnika z pod korka zbiorniczka wyrównawczego wylewa się płyn chłodniczy. No i pytanie co to może być? Proszę o pomoc.
    Silnik d15b2 + wtrysk z b7

  • #2
    a jaki masz stan płynu w zbiorniczku na zimnym silniku bo płyn jak sie rozgrzeje ponosi swój poziom o ok 1cm do 1,5 max

    Comment


    • #3
      sprawdzę jak silnik ostygnie bo na razie gorący

      Comment


      • #4
        odkrec nakretke od zbiorniczka i wsadz ten węzyk w jakąs wode w pudełeczku i zobacz czy nie idą bańki powietrza oczywiście na odpalonym silniku i nagrzanym bo albo masz zapowietrzony układ albo poszła uszczelka pod głowica, choc ja stawiam na uszczelke bo układ mozna bardzo łatwo odpowietrzyc
        Last edited by sebastanlec; 22-05-2012, 20:25.

        Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
        Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

        Comment


        • #5
          zrobiłem tak jak mówiłeś i nakręciłem filmik https://www.youtube.com/watch?v=PcC5...ature=youtu.be odkręciłem też korek chłodnicy(zbiorniczek wyrównawczy był zakręcony) i stamtąd powietrze nie leciało

          Comment


          • #6
            mialem kolega tak samo jak na twoim filmiku wymienilem uszczelke pod glowica oddalem auto do "specjalisty" i stwierdzil ze uszczelka... A bierze ci duzo plynu?? bo ja np po przejechaniu 30 km musialem dolac 2 litry wody.....

            Comment


            • #7
              właśnie płynu mi nie bierze tylko tyle co się przez korek wyleje, jak wymieniłeś uszczelkę to problem znikną?

              Comment


              • #8
                no dobra ...pytanie:
                - czy odpowietrzyłeś układ?
                - czy płyn jest brudny od spalin?
                - czy jak włączysz ogrzewanie w kabinie (po nagrzaniu silnika) to wieje gorącym powietrzem? gorącym bardzo odczuwalnie?
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #9
                  100% uszczelka pod głowicą chyba ze masz pecha i masz pękniętą głowice

                  Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                  Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                  Comment


                  • #10
                    od dawna byłem za działem dla jasnowidzących ...
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment


                    • #11
                      ok dzięki wszystkim za odpowiedz i pomoc w temacie, w sobotę zdejmę głowicę i będzie mniej więcej wiadomo co jest nie tak.

                      Comment


                      • #12
                        ...pewnie bo głowicę to się zdejmuje w przerwie na śniadanie ...
                        nooo w szoku jestem że ludzie o d razu biorą się za poważną robotę a proste rzeczy olewają i naprawde wierzysz jasnowidzom z Forum?....... i w ogóle Cię nie zainteresowały moje pytania? zapytałem o banały, ale ja bym wolał to sprawdzić, nic nie kosztuje, a jak po takich wydatkach dalej bedzie puszczał banki .. to co zrobisz?
                        Kierownik Działu Diesla

                        Comment


                        • #13
                          DLaczego chcesz od razu robić głowicę??? W mojej Hance było dokładnie tak samo, a na bank nie była to uszczelka bo ją robiłem zaraz po zakupie, łącznie ze szlifem głowicy i wymianą szpilek. Nigdy z tym nie doszedłem do porządku, stwierdziłem że "ten typ tak ma" i na bieżąco kontrolowałem stan płynu w chłodnicy. Musiałem dolewać z 200 ml na 2 miesiące. Poza tym, po każdych 10 tyś km, gdy wymieniałem olej to ten był w "dobrym stanie", pod korkiem pokrywy czyściutko, nie kopciła. Więc na 100% nie była winna uszczelka. Wykonaj test wskazany przez rambo, bo być może w ten sposób zaoszczędzisz grubą kasę. Acha u mnie przepalona uszczelka objawiła się tym, że auto na LPG gasło, na benzynie było ok. Ponoć na gazie jest bardziej czuły.
                          Last edited by Remek; 25-05-2012, 07:40.
                          Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...

                          Comment


                          • #14
                            rambo7 wybacz ze ominąłem twój post a więc tak wczoraj jeszcze raz odpowietrzyłem układ według tego poradnika https://www.fotoporadnik.cba.pl/termostat.htm wszystko szło dobrze oprócz jednej rzeczy, w poradniku pisze "Zatykamy palcem kruciec i pompujemy gornym wezem wielokrotnie do czasu az po puszczeniu krucca zacznie wydostawac sie sam plyn." u mnie tak nie było dopiero po odkręceniu korka chłodnicy z króćca wydostawał się płyn. Sprawdzałem też ogrzewanie i wieje gorącym powietrzem tak jak powinno być, płyn wyssałem miernikiem płynu chłodniczego i jest czysty. dodam jeszcze ze samochód posiada instalacje LPG

                            Comment


                            • #15
                              zrobił sie trochę chaos, uporządkujmy:
                              tak sie składa że w d15b2 jest odpowietrznik zaraz przy wejściu górnego węża do bloku - kalamitka, odkręcałeś? i rozumiem ciecz wyciekła?!

                              piszesz kilka wpisów wcześniej #7:
                              Zamieszczone przez silvo18 Zobacz posta
                              właśnie płynu mi nie bierze tylko tyle co się przez korek wyleje
                              no to dziwię się opinii którą łykasz że "to ma 100% uszczelka" ... jedno drugiemu zaprzecza - czyli pierniczenie farmazonów.

                              wpis wyżej # 14 piszesz :
                              Zamieszczone przez silvo18 Zobacz posta
                              (...) i jest czysty
                              no to stary jeśli to są fakty?! prawdziwe i sie nie pomyliłeś, to w życiu nie uszczelka, jest to niemożliwość techniczna.

                              silnik z instalacją LPG ma to do siebie że układy lubią sie zapowietrzać szczególnie wtedy gdy któryś z węzy obiegu (przy instalacji LPG) jest na poziomie wyższym a nawet równym poziomowi min zb. wyrównawczego - jeśli tak masz, a układ elementów temu sprzyja bo ciasno jest pod maską i dośc płasko z uwagi na piękna linie tego wozu ...zobacz ile jest wysokości błotnika w WV jest 3 razy wyższy.
                              Sprawdź jak lecą węże przy reduktorze i innych elementach LPG czy aby nie są na podobnej wys. co zb. wyrównawczy - jak są to tak być nie powinno, najlepiej jest jak są nieco niżej.

                              Pytanie dodatkowe:
                              - czy wskazówka temp silnika wchodzi na pole czerwone i płyn sie wylewa???
                              - czy wskazówka stoi w okolicach połowy a płyn sie wylewa zb. wyrównawczym?
                              Last edited by rambo7; 25-05-2012, 16:23.
                              Kierownik Działu Diesla

                              Comment

                              Working...
                              X